Anbefal en god ørelæge til børn i Kbh området..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Turtles

Tusind tak for hjælpen..

Er sikker på hende vi har nu er super god til det hun laver og hans dræn virker også helt fint..
Men syntes bare ik hun tager hensyn til at det altså er et lille barn hun har med at gøre

Ha en skøn dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

K&S

isabellamor skriver:

ham der ligger på gl. køge landevej ved siden af Døgn Netto skulle være god... har jeg hørt.. 

Åh, jeg fik lige et flashback til barndommen - jeg har selv været ørebarn og jeg kan SÅ tydeligt huske, ørelægen på landevejen

H*n er sikkert super god (og højst sandsynlig ikke den samme mere), men puha, jeg tænker tilbage med gru

Anmeld

8. december 2011

Isabella_mor

K&S skriver:

Åh, jeg fik lige et flashback til barndommen - jeg har selv været ørebarn og jeg kan SÅ tydeligt huske, ørelægen på landevejen

H*n er sikkert super god (og højst sandsynlig ikke den samme mere), men puha, jeg tænker tilbage med gru

jeg tror ikke der er nogen der nyder at være ved ørelægen.. 

Anmeld

13. december 2011

Turtles

Har selv været ørebarn, fik dog aldrig dræn.
Men gik hos en kvindelig læge som vi kaldte "pulverheksen" Hehe.. Hun var godt nok gammeldags, men det virkede

Jeg har det bare selv bedst med at når man kommer til en læge eller lign. At man bliver hilst på og modtaget på en ordenlig måde, man skal da ik føle man er på et samlebånd, og det bare skal overståes vel??

Nå men endnu engang tak for jeres svar og råd..

Glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.