Det vildeste frieri og bryllup ever!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Chiip91

Det helt vildt sødt Sad også helt med tåre i øjene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Anette&Sophia

Katte87 skriver:

Godaften alle sammen! 

Lige lidt underholdning her sidst på aftenen Hvis i kan overskue det, så se lige hele videoen! Det er helt vildt jo! Hvis ikke, så kommer frieriet lige lidt inde i videoen!

Jeg begyndte at flæbe da jeg så den   (både 1. OG 2. gang.)  Kan åbenbart stadig ikke helt styre hormonerne/følelserne! Men det er da bare SÅ fantastisk! 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7F9WZgTgB9E#!

org. flæb flæb
kæft hvor smukt!

Anmeld

8. december 2011

M (:

Katte87 skriver:

Godaften alle sammen! 

Lige lidt underholdning her sidst på aftenen Hvis i kan overskue det, så se lige hele videoen! Det er helt vildt jo! Hvis ikke, så kommer frieriet lige lidt inde i videoen!

Jeg begyndte at flæbe da jeg så den   (både 1. OG 2. gang.)  Kan åbenbart stadig ikke helt styre hormonerne/følelserne! Men det er da bare SÅ fantastisk! 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7F9WZgTgB9E#!

Hm, lidt (læs: meget!) for overdrevet efter min smag, men man bliver alligevel lidt rørt..

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Katte87 skriver:

Hihi, ja! Hvem der bare var så heldig Manden min siger, at skal det gøres, så skal det også gøres ordentligt!  Jamen det glæder jeg mig til min skat hehe

Hehe.

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Sætter det ikke standarterne lidt højt? Glæder mig til Peter skal overgå den

Hehe  Hvis ham den og fortæl ham at du forvente at han kan overgå det hihi

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

Ansemusen skriver:

Det var helt vildt ja! Men det smukkeste frieri ever? Nej det synes jeg bestemt ikke! Jeg synes at noget af intimiteten og nærheden går fløjten, når det bliver SÅ opkørt som her!
Og så er det jo uden tvivl et TVprogram som organiserer og betaler det.

Jeg har altid troet at et stort frieri var det der betød noget (ikke SÅ vildt), men da Rasmus friede til mig kl. 22 om aftenen på vors tiårsdag trods sygdom hos både ham, jeg og vores søn, og jeg lignede 'lort' med fedtet hår, no makeup og Thias' snot på mit tøj, var det bare så betydningsfuldt, fordi han følte så stærkt for at det skulle være på vores tiårsdag trods sygdom, og selvom jeg ikke så særligt godt ud!

Han elsker mig alligevel, og synes altid jeg er smuk. Jeg sagde selvfølgelig ja, og bagefter sad vi og græd mens vi snakkede om hvordan vi mødte hinanden, de ting vi har været igennem sammen og vores store store kærlighed til hinanden.

Umiddelbart efter var jeg lidt skuffet, selvom jeg også var glad. Men det fortog sig hurtigt, da det gik op for mig, at det ikkeer storheden det handler om, men de ægte følelser

Men ja uden tvivl rørende, at hun bliver SÅ overrasket og glad!!

Hehe kan til dels godt følge dig Nej det er bestemt ikke intimt og nært, men jeg synes det er vildt, at de har stablet det på benene. At han har lært den latterlige dans til sidst og ikke er bange for at gøre sig selv lidt til grin - det synes jeg er lidt sødt Jeg ved ikke om jeg synes det er smukt, men det er bare så overvældende og overdrevet at man kun kan elske det 

Men nej, det er bestemt ikke storheden! Jeg synes det er en fantastisk måde, din mand friede på! Det er sq da kærlighed uden lige  

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

M (: skriver:

Hm, lidt (læs: meget!) for overdrevet efter min smag, men man bliver alligevel lidt rørt..

Kan kun være enig Men det går liiige i det sted hvor følelserne sidder hehe 

Anmeld

8. december 2011

M (:

Katte87 skriver:

Kan kun være enig Men det går liiige i det sted hvor følelserne sidder hehe 

Ja, og det er da skod at man skal sidde her og snøfte over noget, man dybest set synes er lidt plat..

Anmeld

8. december 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe  Hvis ham den og fortæl ham at du forvente at han kan overgå det hihi

Allerede gjort, hehe.

Anmeld

8. december 2011

Mumto3

Fed video...og nu hvor jeg var på you tube, så jeg også lige en masse andet bryllupsrelateret, men hold da kæft man....pludselige var der alt muligt virkelig mærkeligt, med en pige der blev spist af en slange, folk der mente de havde optaget en Alien på vidoe noget om ufoér osv.

Jeg har aldrig rigtig været på you tube før, mén hold da op hvor kan man komme 'langt' omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.