Argggh feberen bliver ved!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Muhmi

Ja altså lottofeberen, ikk?

123 millioner er puljen oppe på nu

Hvad ville du bruge de penge på hvis du vandt??

Jeg ville betale alt min gæld, selvfølgelig...

Og så har jeg en drøm om at købe mig et folkevognsrugbrød, modanisere den, så den er billigere og ikke mindst mere miljøvenlig... Male den i flowerpower farver og blomster og så ellers køre Europa tynd.... Ville give en stor del til velgørende formål og måske endda starte min egen indsamling hvor jeg ved hvad pengene bliver brugt til.. I det her tilfælde ville der ikke skulle betales for reklame og det ville betyde at dem der bliver samlet ind til, faktisk får hver en øre...

Ville også gerne have et dejligt nyt hus... Evt. i Italien eller et andet dejligt sted hvor der er varmt... Det kunne jo bare være mit sommerhus... Og så ville jeg købe nabogrunden, rive den gamle møbelfabrik ned, der ligger derinde og også vores eget hus og så bygge drømmehuset på de to grunde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Henriette Aaby

Vi havde faktisk den snak herhjemme da puljen var på knap 100 millioner. Og blev begge faktisk enig om vi ikke kunne bruge så mange penge. Vi ville gerne nøjes med 5

Men jeg vil bruge nogle pengene på at betale vores gæld. Købe et hus her i Århus og få en maveoperation og en personligtræner, så jeg igen kan holde ud at se på mig selv Ellers gemme lidt til børnene.

Vi er kedelig herhjemme

... Nåe og selvfølgelig prøve at have et bed and breakfast sted ved vestkysten

Anmeld

7. december 2011

Isabella_mor

jeg ville dø af hjertestop, for jeg køber ikke lotto..

men det gør min kæreste... og han skal bruge dem som han har lyst til... 

men jeg tror han vil bruge dem til at købe et hus til os. og evt også en bil.. og måske ville jeg få et kørekort, fordi at han ikke gider lege min chauffør hvis vi flytter et sted hen hvor der skal køres til arbejde/skole.. 

han ville nok også købe noget fotoudstyr.. og måske investere i et godt photoshop program.. så ville han købe en masse sokker og underbukser så han aldrig løber tør.. jeg tror ikke han har behovet for at skulle ligne en der havde vundet en masse penge. han ville nok bare forbedre nogle ting som han står og godt kunne tænke sig.. 

ja og så tror jeg da også han vil investere nogle af dem, og ja bassen ville få en god sum også..  og så skulle vi nok på sommerferie til thailand...  

og så efter nogle år så ville der så blive en lillebror eller lillesøster som selvfølgelig også skal bruge nogle børneopsparings penge..  og så kunne han jo godt sørge for at der var penge nok til at når de engang skal flytte hjemmefra at de kunne få et ordenligt sted at bo.. 

og så ville jeg gerne begynde at ride.. så jeg vil gerne begynde til ridning... (jeg vil IKKE have min egen hest, så skulle der hvertfald komme en om vinteren og tage sig af den, for jeg hader kunde og især at skulle være på en gård om vinteren BRRRR) 

men det ville jo være ham der skulle betale..

måske jeg skulle købe en lottokupon, bare for at have en chance  

Anmeld

7. december 2011

Holbæktrunten

Muhmi skriver:

Ja altså lottofeberen, ikk?

123 millioner er puljen oppe på nu

Hvad ville du bruge de penge på hvis du vandt??

Jeg ville betale alt min gæld, selvfølgelig...

Og så har jeg en drøm om at købe mig et folkevognsrugbrød, modanisere den, så den er billigere og ikke mindst mere miljøvenlig... Male den i flowerpower farver og blomster og så ellers køre Europa tynd.... Ville give en stor del til velgørende formål og måske endda starte min egen indsamling hvor jeg ved hvad pengene bliver brugt til.. I det her tilfælde ville der ikke skulle betales for reklame og det ville betyde at dem der bliver samlet ind til, faktisk får hver en øre...

Ville også gerne have et dejligt nyt hus... Evt. i Italien eller et andet dejligt sted hvor der er varmt... Det kunne jo bare være mit sommerhus... Og så ville jeg købe nabogrunden, rive den gamle møbelfabrik ned, der ligger derinde og også vores eget hus og så bygge drømmehuset på de to grunde...

Forkæle mig selv, venner og familie. Gæld skulle betales, rejser skulle rejses, job skulle opsiges og så måske et større hus... Måske... 

Anmeld

7. december 2011

Kloster

Åh ja... Dér kan jeg drømme....

Jeg ville betalt alt vores gæld. Så er der ca 122 mill tilbage.

Så vil jeg købe en dobbeltgrund i vores nærliggende lille by og bygge helt nyt hus og få anlagt have. Pris vel ca 3 mill.

Så vil jeg have en Audi TT ell en Nissan Cascai

Så vil jeg have mig en ny  lækker cykel.

Og jeg vil have helt ny garderobe

Og til frisøren hver måned

Og have ansigtsbehandlinger

Nye møbler i det nye hus

Dække vores 3 drenges drømmeuddannelser og boliger under uddannelserne, hvis der er behov for det.

De skal alle have et kørekort og bil, når de bliver 18 år.

Vi skal ud og rejse 2-3 gange om året og nogle gange skal familien med.

Jeg vil give dem jeg elsker en lækker skilling og oplevelser

Og jeg vil have vinduespudser på hver 3-4 uge - både ude og inde

Og rengøringsdame...

Og jeg vil læse til sygeplejerske

Arhmen... Jeg kunne jo blive ved...

Anmeld

7. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

betale gælden af...

Lave en børneopsparing på 50.000 til lillemanden som bare kan stå og hive renters rente ind de næste 18 års tid

Køre bilen på værksted og få lavet et servicetjek hvor ALT der muligvis ville skulle skiftes indenfor det næste års tid blev skiftet med det samme og få ordnet kofangeren foran så den igen var som ny...

Bagefter opsøge haller der kan købes/lejes som er opvarmede og så skal bilen parkeres der så den kan bevares uden risiko for at ruste bort...

Så skal vi have en større bil hvor vi kan have barnevognen bagi

Dernæst kontakte boligselskabet og spørge ind til hvor strikse deres regler er hvis man kan betale sig fra at flytte med det samme fremfor at vente 2 år og om vi kan få en 5-værelses med det samme

Sørge for at få tjekket os begge mht til briller og styrke og hvis der er behov for nye styrker (som jeg tror faktisk vi begge burde få) så få lavet nye briller med det stel vi helst vil have og de bedste og tyndeste glas i.

Købe en Xbox 360 af den nye støjsvageversion til os hver.

Få opdateret vores computere så de blev mere støjsvage og opdaterede til at kunne køre de lidt nyere spil men også stadig de gamle som vi godt kan lide at spille.

Sørge for at få opdateret begge vores garderober med tøj der passer og som er uden huller....

Købe noget mere tøj til lillemanden samt flere stofbleer...

Købe en ny vaskemaskine og tørretumbler samt en opvaskemaskine...

Opdatere mit køkkengrej ville være skønt F.eks. få en ny håndmixer der kunne klare at ælte bolledej, få flere stegepander så jeg kunne dele dem op og bruge en pr. slags mad der skulle laves, flere gryder så jeg igen bedre kunne dele det op, få en stor blender der kan blende alt... osv... ELSKER mit køkken XD

Give nogle penge tilbage til vores familier som har hjulpet os utrolig meget gennem årene når vi sad stramt i det med økonomien... har slet ikke tal på hvor meget svigerfar har givet os for men vi er enige om at det nok mindst ender op i 1 million efterhånden igennem de snart 8 år vi har været sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.