Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
betale gælden af...
Lave en børneopsparing på 50.000 til lillemanden som bare kan stå og hive renters rente ind de næste 18 års tid 
Køre bilen på værksted og få lavet et servicetjek hvor ALT der muligvis ville skulle skiftes indenfor det næste års tid blev skiftet med det samme og få ordnet kofangeren foran så den igen var som ny...
Bagefter opsøge haller der kan købes/lejes som er opvarmede og så skal bilen parkeres der så den kan bevares uden risiko for at ruste bort...
Så skal vi have en større bil hvor vi kan have barnevognen bagi 
Dernæst kontakte boligselskabet og spørge ind til hvor strikse deres regler er hvis man kan betale sig fra at flytte med det samme fremfor at vente 2 år og om vi kan få en 5-værelses med det samme 
Sørge for at få tjekket os begge mht til briller og styrke og hvis der er behov for nye styrker (som jeg tror faktisk vi begge burde få) så få lavet nye briller med det stel vi helst vil have og de bedste og tyndeste glas i.
Købe en Xbox 360 af den nye støjsvageversion til os hver.
Få opdateret vores computere så de blev mere støjsvage og opdaterede til at kunne køre de lidt nyere spil men også stadig de gamle som vi godt kan lide at spille.
Sørge for at få opdateret begge vores garderober med tøj der passer og som er uden huller....
Købe noget mere tøj til lillemanden samt flere stofbleer...
Købe en ny vaskemaskine og tørretumbler samt en opvaskemaskine...
Opdatere mit køkkengrej ville være skønt
F.eks. få en ny håndmixer der kunne klare at ælte bolledej, få flere stegepander så jeg kunne dele dem op og bruge en pr. slags mad der skulle laves, flere gryder så jeg igen bedre kunne dele det op, få en stor blender der kan blende alt... osv... ELSKER mit køkken XD
Give nogle penge tilbage til vores familier som har hjulpet os utrolig meget gennem årene når vi sad stramt i det med økonomien... har slet ikke tal på hvor meget svigerfar har givet os for men vi er enige om at det nok mindst ender op i 1 million efterhånden igennem de snart 8 år vi har været sammen...
Anmeld