Jeg kan ikke overskue det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg føler mig bare så UTILPAS lige nu  tænker bare helt vildt, har aldrig prøvet det her før! gennem alle de år jeg har været sammen med min kæreste.

har rigtig meget brug for et svar her

Jeg har den mest dejlige mand i mit liv jeg kunne have!

Som jeg lige har fået mig den mest søde dreng med, jeg elsker dem begge så meget og jeg kan slet ikke leve uden min mand som jeg bare har været kærester med i så lang tid! og vi snakker om at vi begyndte i folkeskolen, og er 21 & 22 år nu, lidt før jeg skulle føde en gang i september var jeg ude og shoppe (tøj) , mødte sådan en sød mand som hjalp mig med at finde det jeg skulle have , vi snakkede også om den lille baby inde i mavsen, senere på dagen MØDTE jeg den samme mand ude for hans arbejds tid og vi snakkede bare løs, der gik et par dage hvor jeg var hjemme med min kæreste, så var jeg ude og løbe en tur da jeg også løber i mens jeg var gravid også mødte jeg ham IGEN, så løbe turen blev til en gå tur hvor vi snakkede. da jeg kom hjem  og lå og puttede fortalte jeg min kæreste det som synes det var meget sjovt og grinte lidt.

For lidt tid siden holdte mig og min kæreste sådan noget hygge med vores venner, det visser sig så at en af mine bedste veninder kender ham og havde taget ham med som sin slags "date" da vi tog ud for a bowle bare for sjov og jeg så bare på , men jeg snakkede igen med ham , og grinte (kyssede og snakkede også med min kæreste , og snakkede med mange andre)

Nu er det bare sådan at i dag var jeg ude sammen med et par veninder og mødte ham og nogle af hans venner så vi var alle sammen , og de drak en drink og jeg tog mig bare en kop te (min kæreste var desværre ikke med  da det var en pige tur selvom jeg gerne ville have ham med mig)

men så tog vi hjem , og hyggede os også sammen med min kæreste , så film , snakkede , også fik de alle sammen kigget på den lille , og puttet med ham , de faldt alle sammen for ham  , men nu er det bare sådan at jeg gik ind for at give ham bryst også få ham til at sove , også kom "manden" og spurgte om hvor toilettet var , og jeg svarede så kiggede han sådan ned og spurgte om min kæreste ikke kun lide ham og jeg sagde "jo han er ikke noget i mod dig" , også snakkede vi lidt igen og grinte fordi min og min kæreste's lille baby havde gylpet på en af mine veninder en gang og de skulle de lige snakke lidt om , også da jeg stod der, og kiggede på ham så stod vi MEGET tæt, og jeg følte mig sådan helt mærkelig inde i , og det var så meget at folk kiggede ud på os , og man kunne se de snakkede om os , fordi vi stod og snakkede i så lang tid ude i en gang  i stedet for at sidde inde sammen med de andre  men så kiggede vi ind i hindandens øjne , og jeg følte bare at vi var så TÆT på at kysse og det var vi vist også fordi mine 3 veninder kom over og så MEGET nysgerrige ud og lidt sur den ene, og spurgte "hvad sker der mellem jer to?" og alt muligt så v sad inde i soveværelset og snakkede og puttede med den lille.

Jeg føler mig så dårlig tilpas , har ikke haft sex med min kæreste siden babyen kom!  og jeg ved godt at han gerne vil , men venter på at jeg siger at jeg ikke er øm mere, jeg vil faktisk gerne have sex med ham men er bange for at det gør ondt, og nu er der ham den anden mand som bare er virkelig sød og ser så godt ud, men elsker jo min kæreste , jeg er bare så forvirret! jeg er ikke forelsket i ham den anden , men der er et eller andet , og ham og min kæreste ligner hindanden på en nogle ting (hvordan de ser ud) så tror måske det er derfor , fordi jeg savner at være sådan sammen sammen med min kæreste at jeg måske føler mig lidt "puha" når jeg er sammen med ham den anden selvom de andre er til stede?

skal jeg fortælle min kæreste om hvad der skete? der skete jo ikke rigtig noget , men føler mig dårlig tilpas! første og anden af mine veninder siger jeg ikke skal fordi det ikke var helt så slemt, og den tredje siger jeg skal fortælle min kæreste om det.

men kan alt det her ikke have noget med mine homoner at gøre efter jeg har født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

KM78

Puha, sikken redelighed du er i.

Men mit råd er, hold dig fra ham, kort og godt. Du må ingen omstændigheder falde for få øjeblikkes fristelser og ødelægge den kærlighed der er mellem din kæreste og dig. Den er mere dyrbar end alt andet. Du aner ikke hvad den anden mand egentlig vil med dig.

Det kan være noget om at du føler dig tiltrukket af ham fordi han minder om din kæreste på nogle punkter, og jo, dine hormoner raserer stadig rundt trods du har født.

Jeg synes at du skal fokusere den energi du har brugt på ham den anden på din kæreste, og minde dig selv om hvorfor I elsker hinanden. Det er en grund til at I valgte hinanden.

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

KM78 skriver:

Puha, sikken redelighed du er i.

Men mit råd er, hold dig fra ham, kort og godt. Du må ingen omstændigheder falde for få øjeblikkes fristelser og ødelægge den kærlighed der er mellem din kæreste og dig. Den er mere dyrbar end alt andet. Du aner ikke hvad den anden mand egentlig vil med dig.

Det kan være noget om at du føler dig tiltrukket af ham fordi han minder om din kæreste på nogle punkter, og jo, dine hormoner raserer stadig rundt trods du har født.

Jeg synes at du skal fokusere den energi du har brugt på ham den anden på din kæreste, og minde dig selv om hvorfor I elsker hinanden. Det er en grund til at I valgte hinanden.

ja jeg kan godt se at du har helt ret.

jeg ved bare IKKE hvorfor det hele sker lige nu! jeg ved ikke hvordan jeg kan få mig selv til at tænke på en anden mand udover min kæreste på den måde , jeg føler mig bare som en rigtig dårlig kæreste overfor min mand  for vi har aldrig haft den her slags drama nogensinde, og fordi jeg kom sammen med ham helt fra jeg var 14 så har jeg ikke været i seng med andre end ham hvilket jeg jo er glad for på en måde selvom det nok lyder mærkeligt , så jeg fatter bare ikke at jeg har tænkt sådan om en anden mand samtidig med at jeg også har tænkt på sex med min kæreste.

Jeg er en dårlig kæreste lige nu. for jeg elsker jo min mand.

jeg skal vel ikke fortælle kæresten om noget?

Anmeld

7. december 2011

KM78

Hvis det var mig, så nej, jeg ville ikke sige det. Tror jeg nok. Har jo aldrig prøvet den situation. Men forstår godt at du kæmper med din samvittighed. Synes at det var ret tæt på at ske noget.

Mon ikke du skal fortælle din kæreste at du savner ham, og har brug for at være sammen med ham som andet end ham som far og dig som mor. Snak om gamle dage, væk de stærke følelser til live igen. Jeg er sikker på at han savner dig lige så vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.