Åh nej hvad gør jeg nu? Eksamen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2011

AnnaK89

Søde piger - håber i kan hjælpe mig!

Jeg er sygeplejerskestuderende og jeg skulle igår og idag i praktik og lave dataindsamling, som skal være grundlag for vores eksamen.

Men igår midt i morgen-briefingen igår, bliver jeg dårlig og kaster op! Bliver selvfølgelig sendt hjem af min vejleder, og vi aftaler at jeg kan komme torsdag hvis ikke jeg var frisk idag. Og det er jeg bare slet ikke. Har det så dårligt i maven og kvalme hver gang jeg kommer op at stå. (det er ikke morgen-kvalme, det er en omgangssyge).

Jeg er nu ikke sikker på at jeg kan komme afsted i morgen, men for at komme til eksamen som vi skal begynde at skrive den 19, er jeg nød til at have været ude i klinikken og samle data om en patient.

Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre?
Vil jo så gerne til min eksamen, men jeg kan da ikke tage op på sygehuset og risikere at smitte patienter som allerede døjer med nok sygdom.
Hvad gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

QueDee

AnnaKJ skriver:

Søde piger - håber i kan hjælpe mig!

Jeg er sygeplejerskestuderende og jeg skulle igår og idag i praktik og lave dataindsamling, som skal være grundlag for vores eksamen.

Men igår midt i morgen-briefingen igår, bliver jeg dårlig og kaster op! Bliver selvfølgelig sendt hjem af min vejleder, og vi aftaler at jeg kan komme torsdag hvis ikke jeg var frisk idag. Og det er jeg bare slet ikke. Har det så dårligt i maven og kvalme hver gang jeg kommer op at stå. (det er ikke morgen-kvalme, det er en omgangssyge).

Jeg er nu ikke sikker på at jeg kan komme afsted i morgen, men for at komme til eksamen som vi skal begynde at skrive den 19, er jeg nød til at have været ude i klinikken og samle data om en patient.

Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre?