Var ved læge med hende igår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Orkide86

Tog til læge med Natasja igår, da hun raller sådan når hun trækker vejret og kan ikke hoste det op.

Men hun havde så ikke lungebetændelse eller noget heldigvis.. Men han har så givet hende noget penicilin som går ind og åbner luftvejene.. Fint nok..

Så har hun os noget eksem som han mente der hedder astma eksem. Hvilket jeg har fået noget at smørre med.

Det penicilin har jeg så hentet idag og der på står der mod Astma?? Hmm det sagde han da hun ikke havde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

jeanett 26

Vores datter har astmatisk bronktisk Og efter 1mdr med det har hun fået børne eksem( Astma eskem)

Det hænger oftes sammen os hvis har noget med ørene

Anmeld

7. december 2011

MortilCilas

Min søn har astma eksem over hele kroppen, og fik Locoid at smørre med, og det hjælper, oven på det, skal jeg smøre decubal. Og han havde hostet i næsten 3 måneder,  og min læge sagde at han skulle have astma medicin hvis det blev ved, men han hoster heldigvis ikke så meget mere.

Jeg selv lider også af astma eksem, mest hvis jeg er stresset, eller tager for varme bade over flere dage. Og jeg har ikke astma mere.

Anmeld

7. december 2011

jeanett 26

MortilCilas skriver:

Min søn har astma eksem over hele kroppen, og fik Locoid at smørre med, og det hjælper, oven på det, skal jeg smøre decubal. Og han havde hostet i næsten 3 måneder,  og min læge sagde at han skulle have astma medicin hvis det blev ved, men han hoster heldigvis ikke så meget mere.

Jeg selv lider også af astma eksem, mest hvis jeg er stresset, eller tager for varme bade over flere dage. Og jeg har ikke astma mere.

Du kan købe noget rigtig godt fed creme på nettet i Tyskland der hedder Zactoline. Det er billigt og er super godt. Har vores hudlæge afbefalet. Er os rigtig godt at komme i bade kar. Vi smurte os med noget stærkere i starten end Lociod. Men har vi ik behov for efter vi bruger det fra tyskland.

Er hellere ikke særlig tit vi bruger Lociod.

Hun har os eksem over hele kroppen

Anmeld

7. december 2011

oerbaek

jeg har også astma ekseme(eller som hudlægen siger aotopisk ekseme når man er voksen) over det hele næsten, og jeg har aldrig haft astma... 

Mht til det pecelin du har fået til din pige så har vi også før fået astma medicin til vores store dreng i sammenhæng med bronkitis. det hjælper til at de bedre kan trække vejret da det, som du selv skriver, udvider luftvejene. 

Må jeg være nysgerrig og spærge hvad du har fået til at smøre hendes eksem med. 

Anmeld

7. december 2011

MortilCilas

jeanett 26 skriver:

Du kan købe noget rigtig godt fed creme på nettet i Tyskland der hedder Zactoline. Det er billigt og er super godt. Har vores hudlæge afbefalet. Er os rigtig godt at komme i bade kar. Vi smurte os med noget stærkere i starten end Lociod. Men har vi ik behov for efter vi bruger det fra tyskland.

Erj, det lyder godt, så man ikke skal smøre alt muligt i kroppen på dem. Må jeg lige se på, hvor har du købt det i tyskland ?

Anmeld

7. december 2011

oerbaek

jeanett 26 skriver:

har du et link til hvor man kan købe den creme henne? og er det en normal fedt creme eller er det sådanne en hormon creme?????

Anmeld

7. december 2011

jeanett 26

Nej er os det så behøver man ik bruge alt det hormon creme.

Køber det her

http://www.gefionapotek.dk/details.html?_filterartnr=3424338&_random=-249925950

Anmeld

7. december 2011

jeanett 26

oerbaek skriver:

har du et link til hvor man kan købe den creme henne? og er det en normal fedt creme eller er det sådanne en hormon creme?????

Har lagt et link ind.

Det er ik en hormon creme.

Er alm fugtigheds creme bare meget meget fed.

Vi bruger den selv 2 gange om dagen og i bade kar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.