Jeg skal bruge jeres hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.964 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Muhmi

Så så jeg lige at drømmestillingen er blevet slået op og den skal være besat d. 1.01-12 eller efter aftale... Problemet er bare at jeg kan sku ikke huske hvordan jeg skal skrive de ansøgninger...

Stillingen er sosu-hjælper, aftenvagter 28 timer ugentligt med mulighed for flere timer... Jeg HAR arbejdet der hvor de søger, det er faktisk mit praktiksted gennem uddannelsen og var ferieafløser efter uddannelsen... Var rigtig glad for at arbejde der og vil rigtig gerne tilbage... Jeg ved at de også var glade for at have mig dér

Hjælp mig tøser! Kom evt. med gode idéer, does and don'ts osv...

Ja, jeg bliver nød til at korte min barsel med halvanden måned, men hvis Silas har en dp-plads, så betyder det jo ikke noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Muhmi

ingen der kan hjælpe?

Anmeld

7. december 2011

iris-mor

Jeg er squ ikke god til det, men tænker at du måske kan lave den meget kort og meget direkte - måske også lidt fræk og fremme i skoene. Der er også nogle der fx afleverer noget med andsøgningen eller udformere ansøgningen, men det ved jeg ikke lige inden for dit fag. Pøj pøj - fedt at du har fundet det Nu skal du bare ha det

Anmeld

7. december 2011

Sildefisk

Lav en overskuelig og læsevenlig ansøgning og:

Læg vægt på hvad DU kan tilbyde dem,hvad er dine stærke sider og at du kender stedet fra tidligere.

Jeg har selv været så kæk at skrive,

jeg er en XX som :

mestre ...... med flueben for hver sætning, (lidt a la tjek, det kan jeg også.) 

jeg præsentere kun mig selv kort tilsidst og har et fyldestgørende CV med hvilke uddannelser samt erhvevs erfaringer jeg har samt angivelse af periode, jeg har ansat mv. husk referencer

Held og lykke

Anmeld

7. december 2011

Hasselnødden

Jeg kan huske et tv-program eller et foredrag for et par år siden, hvor det blev sagt at da der er så meget rift om jobbene i landet pt. så gør det hverken fra eller til om din ansøgning er grøn, har stjerner på eller ligner en kørestol.

Det vigtigste du skal komme med er dine kvalifikationer til jobbet og hvordan du har arbejdet med disse, beskriv situationer - giv eksempler på hvor din arbejdsindsats er tydeliggjort. Det hjælper ikke at du skriver at du er god til mennesker, at du er glad for dyr etc. hvis ikke du har noget mærkbart/noget at have din "påstand" i. Enhver kan skrive en ansøgning, men ikke alle kan bestride jobbet eller komme til samtalen. Og samtalen er trods alt det allervigtigste. Sæt billede i af dig selv, så de får sat ansigt på dig - oppe i venstre hjørne.

Jeg skal selv til at skrive ansøgninger inden længe og det er lige hvad jeg kan huske som var nyttige oplysninger i jobsøgningsøjemed.

Anmeld

7. december 2011

Sildefisk

Hasselnødden skriver:

Jeg kan huske et tv-program eller et foredrag for et par år siden, hvor det blev sagt at da der er så meget rift om jobbene i landet pt. så gør det hverken fra eller til om din ansøgning er grøn, har stjerner på eller ligner en kørestol.

Det vigtigste du skal komme med er dine kvalifikationer til jobbet og hvordan du har arbejdet med disse, beskriv situationer - giv eksempler på hvor din arbejdsindsats er tydeliggjort. Det hjælper ikke at du skriver at du er god til mennesker, at du er glad for dyr etc. hvis ikke du har noget mærkbart/noget at have din "påstand" i. Enhver kan skrive en ansøgning, men ikke alle kan bestride jobbet eller komme til samtalen. Og samtalen er trods alt det allervigtigste. Sæt billede i af dig selv, så de får sat ansigt på dig - oppe i venstre hjørne.

Jeg skal selv til at skrive ansøgninger inden længe og det er lige hvad jeg kan huske som var nyttige oplysninger i jobsøgningsøjemed.

ja lige netop, hvordan ENS kvalifikationer kan gavne DEM

Anmeld

7. december 2011

Sildefisk

he he og så skal du snart ud og søge i samme mark som mig 

Dejligt snart at være færdig ikke? 

Anmeld

7. december 2011

Sildefisk

myr81 skriver:

hov det skulle være citeret til hasselnødden 

Anmeld

7. december 2011

Sildefisk

Hasselnødden skriver:

Anmeld

7. december 2011

Hasselnødden

Jo bestemt

Lad os håbe at det er de 1'ere ud af fire institutioner i landet, der ansætter vi får fingrene i  

Har tænkt på at søge uopfordret på en institution jeg var i øvelsespraktik i, i 2008, den pædagogik der føres der har inspireret mig gennem hele uddannelsen både personligt, studiemæssigt og hjemme og lederen åbnede op for at der måske kunne være noget, da jeg var dernede forbi med min bachelorgruppe  

Hvad vil du gerne arbejde med? Normal, børn, voksne... etc. Udlandet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.