og det går bare RIGTIG GODT..
og han er SJOVT NOK kommet på BASSESTUEN... vi har jo kaldt ham basse siden han blev født.. så det var bare et sjovt sammentræf..
de er så søde derhenne, og han elsker at være der, de har masser af legetøj og der falder noget nyt i hænderne på ham hver dag, dog er han gladest for køretøjer og bolde.. alt hvad der kan trille rulle og dreje rundt. det har han været meget fasineret af altid..
han har indtil videre kun prøvet at være der alene i 1½ time, og det får han også lov til i morgen... men fredag skal han prøve at sove der til middag for første gang, det bliver rigtig spændende at se hvordan det kommer til at gå.
han har stortset været ligeglad med om jeg har været der eller ej, mor er sleeeeet ikke særlig spændende og han har aldrig været morpattet... når jeg siger farvel til ham så er han ikke berørt af det overhovedet. han leger bare videre uden at blive ked eller noget. det er VIRKELIG DEJLIGT... jeg syntes det beviser at han ved at jeg føler at han er i trygge hænder og at han stoler på dem som jeg gør... jeg har det hvertfald godt med at han kan undvære mig i de timer han bruger i vuggestuen og at det ikke gør indt når jeg går...
og så skal i da også have et lille billede af ham fra i dag hvor vi lige var en tur til julefest i vuggestuen.. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld