Hvordan friede din mand? (både forlovelse & giftemål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Anonym trådstarter

Kom så piger, hvordan friede jeres prinser? Både for dem der er forlovet, men også gift! kom med jeres romantiske historier! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

delimus

Anonym skriver:

Kom så piger, hvordan friede jeres prinser? Både for dem der er forlovet, men også gift! kom med jeres romantiske historier! 

Hmm det var måske ikke den mest romantiske, men det var lige I vores ånd 

Jeg havde vundet lidt penge i Las Vegas og brugte dem på at leje en corvette, så friede han til mig mens vi holdte på Strippen i Vegas 

Jeg vil bestemt aldrig glemme det 

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

delimus skriver:

Hmm det var måske ikke den mest romantiske, men det var lige I vores ånd 

Jeg havde vundet lidt penge i Las Vegas og brugte dem på at leje en corvette, så friede han til mig mens vi holdte på Strippen i Vegas 

Jeg vil bestemt aldrig glemme det 

Stadig noget helt specielt! 

Anmeld

7. december 2011

Lise

Vi var på kærestetur i Lucca (Toscana, Italien) en enkelt dag, mens svigerfamilien passede vores søn. Her var vi inde og spise frokost på en skøn restaurant - eller vi sad egentlig udenfor, det var jo sommer  Og så friede han  

Og jeg behøvede ikke at fortælle mine forældre det, for han havde naturligvis bedt om min faders velsignelse forinden 

Vi blev gift to år efter, hvilket er 1½ år siden nu.

Anmeld

7. december 2011

Fines mor

han faldt på knæ midt i en lufthavn i Tyrkiet, efter en uges dejlig ferie. Inden da havde han fået købt: Champagne, og en utrolig smuk halskæde :-) Der var mange som gloede på os lige der haha

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvorfor anonym??

Nå anyway...han friede pr mail eller rettere, han spurgte om vi skulle leve sammen..og jeg sagde sørme ja

Faktisk så var det mig, der friede den 29. februar det efterfølgende år og denne gang var det online på det chatsite hvor vi faktisk havde mødt hinanden, og han sagde sørme også ja
Det var så i 2000.
Vi fik ring på den 1. april, samme år, men blev først gift d. 6/7-07, så der gik jo noget tid inden vi fik taget os sammen til alt det der med ja-sigeriet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2011

-Sigrid-

Hvilen en af gangene? Han har gjort det 4 gange

Han... Øhm vi var lige flyttet sammen, så lå jeg i vores seng, og så hoppede han ned på knæ og brugte flere minutter på at lede efter ringen - meget diskret 

Det var meget kikset og meget sødt 

Og så har vi lige fortalt min far det idag, og han blev mega glad!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.