Er så træt af alting at jeg ku
Øv for pokker...
Har en sød mand og to skønne børn. Rigtig dejligt og jeg kunne ikke ønske mig mere.
Vi har bil og hus, og hvad der tilhører af stram økonomi...
Men er bare så træt af at være den der kæmper, sparer og blir ved med at knokle derud af 
Er der et "bump på vejen" et problem i familien, så fixer jeg det da lige.
Jeg sørgede for en fantastisk bryllupsdag i september i år. Jeg ville vise min mand at det er ham jeg elsker og vores forhold trængte til en saltvandsindsprøjtning...
Jeg troede at det var sådan i et forhold at man får det man giver.
Men sådan ser min mand det åbenbart ikke.
Jeg ordner alt hvad der skal ordens i det daglige, jeg sparer på ansigtscremer og stopper sgu mine strømper
Så ungerne ihvertfald ikke skal mangle.
Jeg sørger for at når der skal købes ind så er det billigt, men sundt. Jeg forkæler min mand ved at sørge for romantiske weekenderne uden børn, når jeg kan mærke han trænger til det....
Jeg føler mig sgu lidt "slidt" i betrækket.
Når jeg så sidder og venter på at min mand skal gøre noget, give bare lidt igen, så sker der ingenting. Når jeg fortæller ham hvad jeg godt kunne tænke mig, sker der stadig ikke noget...
Går jeg ham på klingen og skælder ud i ren frustration. Så påstår han at han ikke er god til den slags, at han glemmer og ikke ved hvordan han skal gøre mig glad.....
Hvilket vi begge to godt ved er lyv, da vi mødte hinanden og efter vi fik vores datter var han kanon god til at give igen
Er det bare noget man skal acceptere?
Når man selv er god til at give.
Undskyld, er klar over at jeg har det godt hvis man ser det udefra.
Er bare "sulten" efter lidt anerkendelse og en mand der gider give en lidt opmærksomhed 
Først 
Der er altid perioder hvor man føler sig rigtig træt af manden... Jeg kender det... Min kæreste var også så romantisk og god til at overraske i starten.. Efter at den komfortable hverdag har sneget sig ind på ham, tja, så gør han bare ikke rigtig de ting mere... Og det er ikke fordi han ikke vil, eller fordi han ikke elsker mig mere... Han gør det bare ikke, enten fordi han glemmer det, eller fordi han tænker at jeg da har det meget godt...
Det der med at køre bugettet og sørge for at holde sammen i tingene... Jeps, det kender jeg også... Anders skal altid lige have nye bukser, nye jeans, nye handsker osv osv... Og ja, jeg er træt af at han bliver VED med at smide sine vanter fra sidste år væk og at han ikke kan trække op i hans bukser når han sætter sig så der ikke kommer et kæmpe hul i skridtet.... Men, vi kvinder er bare blevet sat på jorden til at være de der "onde" kællinger der skal sige til og fra når det kommer til sådan noget.... Jeg sparer også selv på ting jeg gerne vil have... Tøj, det har jeg ikke fået i snart et år... Alle tøjpenge som jeg kunne have brugt på mig selv, jamen de går til mit barn istedet, også selvom han ikke mangler...
Det eneste der egentlig er at gøre, er vist at tage "snakken"! Stille og roligt, en aften hvor ungerne er lagt i seng... Ingen råben eller skrigen om at "jeg vil have dit og jeg vil have dat" Nej, ganske pædagogisk... "Jeg har behov for..." "Jeg føler..." osv...
Den snak kan man godt tage et par gange før de forstår det, men det er jo det værd... Vi vil jo gerne beholde de søde mænder i vores liv...
Håber du kunne bruge det til noget?