hvilken sovs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2011

cash83

Må de kære børn på 6 mdr. Få?
Benjamin gider ikk noget som helst mad, med mindre det er havregrød eller risgrød..kartofler og grøntsager kan han ikke lide mere..
Tænker at han måske ville spise det, hvis der var noget sovs på.. :-)

Har i nogle gode råd/idéer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Muhmi

Vil han ikke spise det mere? Er det ikke først omkring 6 mdr. at de må få de ting der?

Nå men altså, det der er med sådan nogle små nogle er jo at de skal have det maaange gange før deres smagsløg vender sig til det... Silas er først for ca. tre uger siden begyndt at kunne lide kartofler og havregrød... Men vi blev ved og ved med at prøve og nu vil han gerne

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

cash83 skriver:

Må de kære børn på 6 mdr. Få?
Benjamin gider ikk noget som helst mad, med mindre det er havregrød eller risgrød..kartofler og grøntsager kan han ikke lide mere..
Tænker at han måske ville spise det, hvis der var noget sovs på.. :-)

Har i nogle gode råd/idéer?

Jeg mener altså at min niece får brun sovs. hun er et par måneder ældre, men mener hun fik lov at smage kartofler med brun sovs da hun var 6-7 måneder

Anmeld

7. december 2011

Maja_4000

Altså han må vel få alle slags sovse Der skal bare helst ikke være salt i

Anmeld

7. december 2011

cash83

Muhmi skriver:

Vil han ikke spise det mere? Er det ikke først omkring 6 mdr. at de må få de ting der?

Nå men altså, det der er med sådan nogle små nogle er jo at de skal have det maaange gange før deres smagsløg vender sig til det... Silas er først for ca. tre uger siden begyndt at kunne lide kartofler og havregrød... Men vi blev ved og ved med at prøve og nu vil han gerne

Benjamin starte med kartoffel/grøntsagsmos da han var 4 mdr..og han elskede det :-)
Men det gider han ikk ha mere..

Jeg må prøve mig frem :-)

Tak for jeres svar :-)

Anmeld

7. december 2011

Muhmi

Benjamin starte med kartoffel/grøntsagsmos da han var 4 mdr..og han elskede det :-)
Men det gider han ikk ha mere..

Jeg må prøve mig frem :-)

Tak for jeres svar :-)

Ej ja, det er altså mig der går helt forkert i byen..

Silas har jo også fået det siden han var fire mdr. bare først kartofler fra han var 6 mdr.... Nå men så må jeg være dig svar skyldig, bortset fra at jeg ville ikke have de store betænkeligheder ved at give brun sovs... Der skal blot spares meget på salten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.