Helsekost husk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.905 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. december 2011

samantha1986

Jeg har irritabel tyktarm, og døjer i perioder med maven. Men kan få styr på den ved at blande husk med vand og drikke det. Læste at det også kunne hjælpe på forstoppelse under graviditet.

For ikke så længe siden havde jeg det underligt i maven. Følte jeg skulle på wc men kunne ikke, så jeg valgte at drikke et glas Husk. Jeg får altid brækfornemmelse når jeg drikker det, og det gjorde jeg også den dag, men i det blev ved med at vende sig i maven. Det endte så med at jeg måtte ud og kaste op.

Kan HUSK være for hård for maven når man er gravid, eller kan det være fordi jeg i ugen op til havde været syg og derfor ikke havde haft spist så meget. Undre mig stadig over hvorfor jeg kastede op af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

aarhusmor

samantha1986 skriver:

Jeg har irritabel tyktarm, og døjer i perioder med maven. Men kan få styr på den ved at blande husk med vand og drikke det. Læste at det også kunne hjælpe på forstoppelse under graviditet.

For ikke så længe siden havde jeg det underligt i maven. Følte jeg skulle på wc men kunne ikke, så jeg valgte at drikke et glas Husk. Jeg får altid brækfornemmelse når jeg drikker det, og det gjorde jeg også den dag, men i det blev ved med at vende sig i maven. Det endte så med at jeg måtte ud og kaste op.

Kan HUSK være for hård for maven når man er gravid, eller kan det være fordi jeg i ugen op til havde været syg og derfor ikke havde haft spist så meget. Undre mig stadig over hvorfor jeg kastede op af det.

måske var vandet for koldt

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

aarhusmor skriver:

måske var vandet for koldt

Jeg plejer ikke at bruge alt for koldt vandm for så kan jeg ikke få det ned. Har dog ikke turde drikke det siden.

Anmeld

7. december 2011

Malene76

samantha1986 skriver:

Jeg kan varmt anbefale at drysse det over yoghurt og så skynde sig at spise det. Det er absolut det nemmeste. Jeg kan slet ikke drikke det og kaster stensikkert op hvis jeg forsøger. Det er afprøvet, flere gange! Men HUSK er virkelig godt for min mave både nu hvor jeg er gravid og har termin midt i januar og når jeg ikke er gravid. Jeg spiser det faktisk hele tiden, da jeg virkelig har prpblemer med maven og det har jeg bare slet ikke når jeg spiser HUSK.

KH Malene

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

samantha1986 skriver:

Jeg har fundet ud af, at drikke cultura klarer det meget bedre

Anmeld

7. december 2011

oerbaek

samantha1986 skriver:

jeg har drukket det et par gange men har hver gang fået forstoppelse af det... 

Anmeld

8. december 2011

samantha1986

Malene76 skriver:

Jeg kan varmt anbefale at drysse det over yoghurt og så skynde sig at spise det. Det er absolut det nemmeste. Jeg kan slet ikke drikke det og kaster stensikkert op hvis jeg forsøger. Det er afprøvet, flere gange! Men HUSK er virkelig godt for min mave både nu hvor jeg er gravid og har termin midt i januar og når jeg ikke er gravid. Jeg spiser det faktisk hele tiden, da jeg virkelig har prpblemer med maven og det har jeg bare slet ikke når jeg spiser HUSK.

KH Malene

Jeg har aldrig haft problemer med at drikke det, så det undre mig at jeg ikke kan nu. Har heldigvis ikke siden haft problemer med maven.

Men jeg synes det er rart at man kan tage det hvis der nu skulle være noget., For som ved dig så har det også tidligere hjulpet mig rigtig meget.

Anmeld

8. december 2011

samantha1986

SussieThyssen skriver:

Jeg har fundet ud af, at drikke cultura klarer det meget bedre

Mælkeprodukter er no go for min mave, det gør så jeg får dårlig mave desværre. For havde også hørt godt om det.

Anmeld

8. december 2011

samantha1986

oerbaek skriver:

jeg har drukket det et par gange men har hver gang fået forstoppelse af det... 

Det har jeg også godt hørt nogen får af det, Det har jeg så aldrig oplevet. Har oplevet det gør så jeg ikke har dårlig mave.

Anmeld

8. december 2011

4xGreve

Man kan også få det i pille form, kan være det er letter for dig at sluge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.