Hjæælp.... Nu vil jeg altså fri!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger... 

- Nu må jeg tage sagen i egen hånd, og fri til min skønne kæreste..

Vil gerne gøre det juleaften, har tænkt han kun får en gave hvor der står at hans gave må han dsv vente lidt med.. og så når familien er taget hjem, ja så vil jeg spørge om han vil være min til evig tid!! 

Vi har været sammen i snart ti år (april 2012) Vil ikke havde de rigtige ringe da jeg gerne vil vælge sammen med ham..  

Men da han er elektrikker vil jeg lave en ring ud af ledning som han så får den aften... Bare for der er et eller andet..

Men hvordan søren får jeg det grebet an, også uden at dumme mig alt for mig.. Ved dælme ik om jeg kan komme ned på knæ, eller hvertfald komme op igen, syntes maven begynder at være en smugle i vejen.. 

Men vil i ik være søde at dele jeres mening og ideer med mig!!

En pige der elsker sin kæreste ubeskrivlig højt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Anonym

Hold da op du er en modig kvinde Forstå mig ret! Alt respekt for at du tager sagen i din hånd.

Må lige høre er der en bestemt årsag til at du vil gøre det? Her tænker jeg måske lidt gammeldags.

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Ved godt hvad du mener, og jeg har faktisk også altid haft den holdning 

Meenn.. han får bare aldrig taget sig sammen...

Jamen en af grundene er jo at bebsen komme næste år, og så ønsker jeg brændende at min elskede mormor kommer med til mit brylleup, hun er en gammel dame på 86 år og ja, men ved jo aldrig!! Men det ka self. være hun holder ud i 10 år endnu.. Det er der jo heldigvis ingen der ved!! 

Ved ik hvordan jeg ska beskrive det, men syntes bare det er det sidste vi mangler... Giver det nogen som helst mening?? 

og ja, havde også tanken om at det var ham der skulle sku falde på knæ.. men tror bare ik det sker,  ikke forde han ikke elsker mig, for det ved jeg han gør... 

Men heller ik sikker at jeg får taget mig sammen 

Anmeld

7. december 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej piger... 

- Nu må jeg tage sagen i egen hånd, og fri til min skønne kæreste..

Vil gerne gøre det juleaften, har tænkt han kun får en gave hvor der står at hans gave må han dsv vente lidt med.. og så når familien er taget hjem, ja så vil jeg spørge om han vil være min til evig tid!! 

Vi har været sammen i snart ti år (april 2012) Vil ikke havde de rigtige ringe da jeg gerne vil vælge sammen med ham..  

Men da han er elektrikker vil jeg lave en ring ud af ledning som han så får den aften... Bare for der er et eller andet..

Men hvordan søren får jeg det grebet an, også uden at dumme mig alt for mig.. Ved dælme ik om jeg kan komme ned på knæ, eller hvertfald komme op igen, syntes maven begynder at være en smugle i vejen.. 

Men vil i ik være søde at dele jeres mening og ideer med mig!!

En pige der elsker sin kæreste ubeskrivlig højt!

Synes det er en rigtig sød og god idé, men er du sikker på at du ikke fortryde at han ikke gjorde det? Har i snakket om ægteskab osv? Ellers synes jeg du skulle go for it, synes det modigt af dig! Og der er ikke noget mere romantisk end juleaften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.