Til jer der har fået KS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Anonym trådstarter

Hvor længe efter kejsersnittet blev foretaget så jeres mave nogenlunde normal ud igen?  Jeg synes det ser lidt firkantet ud nederst på maven. Ikke fordi det hænger men tværtigmod, nærmere er løftet en smule. Svært at forklare

Men hvor længe gik der før jeres maver så normale ud igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Maja_4000

På næste torsdag er det 1 år siden jeg fik pks .. Og min ser stadig ikke "normal" ud :b

Anmeld

7. december 2011

Isabella_mor

min kan man kun se aret, resten er normalt, lige bortset fra at huden er underligt at røre ved og at mine mavemuskler er fucked.. ellers ingenting. 

Anmeld

7. december 2011

Christina.78

Hvad mener du med normal? Altså mit ar er snart 3 år gammelt (har fået lavet 2) og ja normalt ser det ikke ud..er ikke tilfreds med den som den ser ud men hellere have børn end være utilfreds med min mave

Anmeld

7. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

den 18januar er det 1 år siden jeg fik kejsersnit, min mave "buler" stadigvæk mere i den venstre side end i højre. Jeg tror det er kommet for at blive

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar

Normal er vidst det forkerte ord at bruge  Sorry.

Jeg mente at maven selvfølgelig buler ud efter ks! Men hvornår lignte den nogenlunde sig selv igen?

Anmeld

7. december 2011

Caroline86

jeg er ikke sikker på jeg helt forstår dit spørgsmål når du siger "normal" og "buler"!? altså tænker du på graviditetsbulen (som alle får uanset vaginal/ks fødsel) eller tænker du på den bule man har tendens til at få over sit ks ar?

mange oplever at de har en lille bule på maven som ikke var der inden graviditeten... det er fordi musklerne rykker sig når man er gravid og hos nogle har de problemet med at samle sig igen - igen gælder det både efter ks og vaginal fødsel...

Min mave er "normal" bortset fra at jeg ikke er helt så trænet som inden jeg blev gravid men det kan jeg vist ikke give kejsersnittet skylden for hæhæ...

var det overhovedet svar på dit spørgsmål?

knus Caroline

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg er ikke sikker på jeg helt forstår dit spørgsmål når du siger "normal" og "buler"!? altså tænker du på graviditetsbulen (som alle får uanset vaginal/ks fødsel) eller tænker du på den bule man har tendens til at få over sit ks ar?

mange oplever at de har en lille bule på maven som ikke var der inden graviditeten... det er fordi musklerne rykker sig når man er gravid og hos nogle har de problemet med at samle sig igen - igen gælder det både efter ks og vaginal fødsel...

Min mave er "normal" bortset fra at jeg ikke er helt så trænet som inden jeg blev gravid men det kan jeg vist ikke give kejsersnittet skylden for hæhæ...

var det overhovedet svar på dit spørgsmål?

knus Caroline

Det var ikke så meget graviditets bulen. Det var noget lignende det du beskrev med bulen lige over kejsersnittet. Altså sådan en lille bule.

Det var nok besvarelse på mit spørgsmål. Tusind tak

Anmeld

7. december 2011

Vidunderligeunger

mit blev hurtigt normalt. det er 1 1/2 år gammelt nu og min maver ligner sig selv. Arret er lidt lyserødt /lilla endnu, men ikke noget jeg tænker over.

Anmeld

7. december 2011

Tvillingemor80

her er der gået 1½ år og den er stadig ikk køn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.