Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mon ikk der er nogen, der ka hjælpe mig?
Det er fra min datter til hendes Bedste. Noget med at nogen efterlader større 'fodspor' i ens liv end andre...Det behøver ikk indeholde fodspor...
Er der ikk nogen, der er rigtig gode til sårn noget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*Sofie* skriver: Mon ikk der er nogen, der ka hjælpe mig? Det er fra min datter til hendes Bedste. Noget med at nogen efterlader større 'fodspor' i ens liv end andre...Det behøver ikk indeholde fodspor... Er der ikk nogen, der er rigtig gode til sårn noget?
Som fodspor i sneen har du sat aftryk på mit livMåske du har stået stille eller er løbet igennem Du kan have slentret, trampet eller gået ud & indJeg mærker dine spor fra bittesmå til kæmpestor Berige mit livUanset om du har vadet eller hoppet som en bold kommet listende eller ved et tilfældeJeg takker dig for at have krydset min vej og gjort mig til mig.
også hulkede jeg igen... Jeg har lææænge, siden jeg mistede min mormor og morfar ledt efter et digt/talesprog der kunne beskrive min kærlighed og tak til dem.. Et digt der skulle foreiges på min krop og har ikke kunne finde noget.. OG så kom du tutter ind fra højresiden og har lige kommet med det input jeg ikke selv kunne finde.. TAK..
Undskyld TS for at ejg lige spammede din tråd..
Frk-Lotusblomst skriver: også hulkede jeg igen... Jeg har lææænge, siden jeg mistede min mormor og morfar ledt efter et digt/talesprog der kunne beskrive min kærlighed og tak til dem.. Et digt der skulle foreiges på min krop og har ikke kunne finde noget.. OG så kom du tutter ind fra højresiden og har lige kommet med det input jeg ikke selv kunne finde.. TAK.. Undskyld TS for at ejg lige spammede din tråd..
Jamen det var så lidt
Tutter skriver: Som fodspor i sneen har du sat aftryk på mit livMåske du har stået stille eller er løbet igennem Du kan have slentret, trampet eller gået ud & indJeg mærker dine spor fra bittesmå til kæmpestor Berige mit livUanset om du har vadet eller hoppet som en bold kommet listende eller ved et tilfældeJeg takker dig for at have krydset min vej og gjort mig til mig.
Tak for svar! Hvor er det bare fint Hvor har du det fra?
*Sofie* skriver: Tak for svar! Hvor er det bare fint Hvor har du det fra?
Jeg googlede bare fodspor digt
Selv tak
Tutter skriver: Jeg googlede bare fodspor digt Selv tak
Nice! Tak
Jeg opper lige denne her, hvis nu der sku sidde nogen derude med et par linjer, der bare rammer lige i hjertet
Smukt, Becky Google is our friend!
Baagøe skriver: Smukt, Becky Google is our friend!
Google er ikk min ven...Har søgt og søgt...men ikk fundet noget der ramte plet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128