Mangler inspiration...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. december 2011

SS82

... Til aftensmad idag  Hvad skal I have til aften - måske jeg kan blive inspireret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

nilletøz

I går fik vi frikedeller, og der er nogen tilbage, så i dag står den på bagersandwich

Anmeld

7. december 2011

SS82

nilletøz skriver:

I går fik vi frikedeller, og der er nogen tilbage, så i dag står den på bagersandwich

Havde faktisk tænkt på frikadeeller med kartofler og sovs mengider ikke stå og stege dem 

Anmeld

7. december 2011

UnderCover37

Vi skal ha' karrysuppe, det smager skønt og er sundt

Min mand skal ha' flutes til, jeg regner med bare at spise det som det er 

Anmeld

7. december 2011

Bshizzle

Jeg lavede frække-deller igår..
Valgte dog bare at putte revet Guleroder og revet knold Selleri i..
De smagte bare sååååå godt !!!

Idag tror jeg at jeg vil prøve at lave min egen tomatsuppe fra bunden af og bage noget grovbrød til..

- Valgt den sunde linie liiiiiige idag, for lige om lidt står den på projekt-juleslik som jeg nok vil smage på mens jeg laver det   

Anmeld

7. december 2011

Jakob'sMor

Slott skriver:

Havde faktisk tænkt på frikadeeller med kartofler og sovs mengider ikke stå og stege dem 

Du kan stege dem i ovnen, det gør jeg læg dem på bagepapir og steg i Ca 25-30 min ved 200 grader.

Anmeld

7. december 2011

SS82

Jakob'sMor skriver:

Du kan stege dem i ovnen, det gør jeg læg dem på bagepapir og steg i Ca 25-30 min ved 200 grader.

Ej bliver det godt  Har jeg aldrig prøvet

Anmeld

7. december 2011

CA

Kylling/ karry fad med ris. Vil gerne sende en super nem opskrift og så er det ganske fatfattigt

Anmeld

7. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

min madplan for denne uge er fundet hos spise med price Jeg kiggede på deres opskrifter og fandt hvad jeg gerne ville lave i aften skal vi have koteletter med pære og salvie

Anmeld

7. december 2011

SS82

Carina87 skriver:

Kylling/ karry fad med ris. Vil gerne sende en super nem opskrift og så er det ganske fatfattigt

Ej det må du rigtig gerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.