Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Til aftensmad idag Hvad skal I have til aften - måske jeg kan blive inspireret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nilletøz skriver: I går fik vi frikedeller, og der er nogen tilbage, så i dag står den på bagersandwich
I går fik vi frikedeller, og der er nogen tilbage, så i dag står den på bagersandwich
Havde faktisk tænkt på frikadeeller med kartofler og sovs mengider ikke stå og stege dem
Vi skal ha' karrysuppe, det smager skønt og er sundt
Min mand skal ha' flutes til, jeg regner med bare at spise det som det er
Jeg lavede frække-deller igår.. Valgte dog bare at putte revet Guleroder og revet knold Selleri i.. De smagte bare sååååå godt !!! Idag tror jeg at jeg vil prøve at lave min egen tomatsuppe fra bunden af og bage noget grovbrød til.. - Valgt den sunde linie liiiiiige idag, for lige om lidt står den på projekt-juleslik som jeg nok vil smage på mens jeg laver det
Slott skriver: Havde faktisk tænkt på frikadeeller med kartofler og sovs mengider ikke stå og stege dem
Jakob'sMor skriver: Du kan stege dem i ovnen, det gør jeg læg dem på bagepapir og steg i Ca 25-30 min ved 200 grader.
Du kan stege dem i ovnen, det gør jeg læg dem på bagepapir og steg i Ca 25-30 min ved 200 grader.
Ej bliver det godt Har jeg aldrig prøvet
Kylling/ karry fad med ris. Vil gerne sende en super nem opskrift og så er det ganske fatfattigt
min madplan for denne uge er fundet hos spise med price Jeg kiggede på deres opskrifter og fandt hvad jeg gerne ville lave i aften skal vi have koteletter med pære og salvie
Carina87 skriver: Kylling/ karry fad med ris. Vil gerne sende en super nem opskrift og så er det ganske fatfattigt
Ej det må du rigtig gerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128