Gave til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. december 2011

nilletøz

Heeejsa..

Har lige brug for hjælp..

Jeg ville gerne skrive et rigtig sødt brev til kæresten til juleaften, forståes på den måde at det skal minde en en kærlighederklæring.

Ville så skrive det på et lærred og pynte det lidt.

Men hvad skriver man i sådan en..

Jeg er bare tom for ideer..

Håber der nogen der har en ide...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

nilletøz

7. december 2011

SS82

Sikke en sød ide. Har ikke lige nogle ide til det er ikke så god til det men opper den lige for dig 

Anmeld

7. december 2011

EKBJ

nilletøz skriver:

Heeejsa..

Har lige brug for hjælp..

Jeg ville gerne skrive et rigtig sødt brev til kæresten til juleaften, forståes på den måde at det skal minde en en kærlighederklæring.

Ville så skrive det på et lærred og pynte det lidt.

Men hvad skriver man i sådan en..

Jeg er bare tom for ideer..

Håber der nogen der har en ide...??

Jeg skrev et til min kæreste i fødselsdagsgave! Satte mig bare ned og skrev alle mine følelser og tanker "når jeg tænkte på ham" ned

Anmeld

7. december 2011

nilletøz

Slott skriver:

Sikke en sød ide. Har ikke lige nogle ide til det er ikke så god til det men opper den lige for dig 

Ja synes det kunne være en ekstra julegave, han ikke ved noget om..

Men har dog nogen ideer, ved hvor ikke hvordan de skal sættes sammen.. det er min svage side

Anmeld

7. december 2011

nilletøz

EKBJ skriver:

Jeg skrev et til min kæreste i fødselsdagsgave! Satte mig bare ned og skrev alle mine følelser og tanker "når jeg tænkte på ham" ned

Ja har også skrevet en masse ned, men det er bare sammensætningen af det.. eller om jeg har det rigtig..

Anmeld

7. december 2011

EKBJ

nilletøz skriver:

Ja har også skrevet en masse ned, men det er bare sammensætningen af det.. eller om jeg har det rigtig..

Det er også det svære ved det, kan desværre ikke rigtig hjælpe dig. det er sådan noget man må sidde og bøvle lidt med før det falder på plads  

Anmeld

7. december 2011

nilletøz

EKBJ skriver:

Det er også det svære ved det, kan desværre ikke rigtig hjælpe dig. det er sådan noget man må sidde og bøvle lidt med før det falder på plads  

Ja det er så, og da jeg fik ideen, virkede det så nemt, men nu er alle ideer bare væk...
Ja må sætte hovedet i blød.. Men tak alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.