erfaringer med mor på natarbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. december 2011

piap

Hej Tøser

Sagen er den at nu har jeg gået hjemme i snart 9 måneder  pga der hvor jeg arbejde gik konkurs.. Nu har jeg så fået tilbudt et job hvor jeg kan bruge min uddannelse men jeg skal møde kl 22 og har så fri kl 7 det er en fast stilling på 37 timer også med weekendarbejde (det gør mig ikke så meget da jeg er vand til det ) nu vil jeg så gerne høre hvad jeres erfaringer med at mor arbjeder nat ? det har hele tiden været aftalen at når jeg fik et job igen så skulle vi igang med projekt lillebror/søster mangler nogle gode råd? hvad ville i gøre tage jobbet og så søge noget andet i mellem tiden ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Kloster

piap skriver:

Hej Tøser

Sagen er den at nu har jeg gået hjemme i snart 9 måneder  pga der hvor jeg arbejde gik konkurs.. Nu har jeg så fået tilbudt et job hvor jeg kan bruge min uddannelse men jeg skal møde kl 22 og har så fri kl 7 det er en fast stilling på 37 timer også med weekendarbejde (det gør mig ikke så meget da jeg er vand til det ) nu vil jeg så gerne høre hvad jeres erfaringer med at mor arbjeder nat ? det har hele tiden været aftalen at når jeg fik et job igen så skulle vi igang med projekt lillebror/søster mangler nogle gode råd? hvad ville i gøre tage jobbet og så søge noget andet i mellem tiden ?

Hej.

Jeg har haft natarbejde for en del år siden, da vi kun havde de to store drenge.

Jeg arbejdede på fabrik 5 dage om ugen i 2 år. Det gik fint. Jeg sov fra kl ca 8 - 14 hver dag og vurderede at jeg faktisk brugte min mest vågne tid på familien.

Manden kørte drengene i inst. og jeg hentede dem kl ca 14.30.

Ved ikke helt hvad du vil vide, men du kan bare spørge. Men det er jo nogle år siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.