Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Jeg synes den er til begge køn .. Dog synes jeg ikke selv om den
Jeg synes den er til begge køn .. Dog synes jeg ikke selv om den
den er også speciel- på den fede måde synes moren herhjemme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
skønneunger skriver: begge køn syntes jeg ville ihvertfald ikke have noget imod at give min dreng den på til jul. hvor er den købt ?
begge køn syntes jeg ville ihvertfald ikke have noget imod at give min dreng den på til jul.
hvor er den købt ?
den er ikke købt endnu, men er fra DUNS
AndreasMor2011 skriver: måske det er fordi den på billedet ser lidt laksefarvet ud? umiddelbart ville jeg ikke gi min søn den på ud fra billedet
måske det er fordi den på billedet ser lidt laksefarvet ud? umiddelbart ville jeg ikke gi min søn den på ud fra billedet
Kan godt se din pointe men tror den er mere creme
myr81 skriver: Kan godt se din pointe men tror den er mere creme
AndreasMor2011 skriver: tror den skal ses
tror den skal ses
ja,- manden blir da nok ikke så glad hvis jeg lader drengen rende rundt i laksefarvet
jeg kan slet ikke se den er piget, Jeg synes bestemt den er til begge køn og kunne sagtens finde på at putte noah i den
kirsti skriver: jeg kan slet ikke se den er piget, Jeg synes bestemt den er til begge køn og kunne sagtens finde på at putte noah i den
myr81 skriver: he he pokkers! Mangler nemlig en DRENGE bluse med juletema men de er ski ikke nemme at finde
he he pokkers! Mangler nemlig en DRENGE bluse med juletema men de er ski ikke nemme at finde
myr81 skriver: mange synes den er piget så tøser, hjælp med at finde en DRENGE julebluse??
mange synes den er piget så tøser, hjælp med at finde en DRENGE julebluse??
drenge. - min pige ville ligne en dreng i den. hun skal have PINK på ellers tror andre det er en dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128