Anbefal et iphone/android spil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. december 2011

kirsti

Trænger til nye spil på mobilen så kom frisk piger og anbefal nogle gode spil -også gerne til børn noah vil gerne have spil på sin mobil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Mamalou

Jeg spiller mest de klassiske spil som 7 kabale og Yatzy. Min bonusdatter spiller oftest de spil, hvor et dyr eller lign efteraber hende, eksempelvis "Talking Hippo". Men det er mest for de helt små.

Anmeld

7. december 2011

kirsti

Mamalou skriver:

Jeg spiller mest de klassiske spil som 7 kabale og Yatzy. Min bonusdatter spiller oftest de spil, hvor et dyr eller lign efteraber hende, eksempelvis "Talking Hippo". Men det er mest for de helt små.

ja noah er 5år. Jeg købte ny så fik han min desire med et simkort der ikke virker så han ikke kan ringe osv men han har stor glæde af at spille angry birds, bruge kamera, optager, lygte osv

Anmeld

7. december 2011

DitteMarie

Ticket to ride

Anmeld

7. december 2011

Mamalou

kirsti skriver:

ja noah er 5år. Jeg købte ny så fik han min desire med et simkort der ikke virker så han ikke kan ringe osv men han har stor glæde af at spille angry birds, bruge kamera, optager, lygte osv

Det ville Lucca også elske. Hun vil rigtig gerne spille på min iphone, så derfor får en DS i julegave. Så er hendes egen, som hun bestemmer over  

Anmeld

7. december 2011

kirsti

Mamalou skriver:

Det ville Lucca også elske. Hun vil rigtig gerne spille på min iphone, så derfor får en DS i julegave. Så er hendes egen, som hun bestemmer over  

noah har også en ds men den kan man jo ikke få angry birds til så da jeg købte min iphone var aftalen at han fik min desire MEN så var min iphone forbudt område

Anmeld

7. december 2011

Bassemor<3

jeg ELSKER Jewels !!  Det er virkelig en god tidsrøver ! jeg viste min kæreste det den anden dag, han er  allerede hooked 

Anmeld

7. december 2011

kirsti

babyboy2012 skriver:

jeg ELSKER Jewels !!  Det er virkelig en god tidsrøver ! jeg viste min kæreste det den anden dag, han er  allerede hooked 

ja det er også godt!

Anmeld

7. december 2011

kirsti

Banditte skriver:

Ticket to ride

hvad går det ud på?

Anmeld

7. december 2011

Mamalou

kirsti skriver:

noah har også en ds men den kan man jo ikke få angry birds til så da jeg købte min iphone var aftalen at han fik min desire MEN så var min iphone forbudt område

Man bliver også øm overfor telefonen, når man betaler så mange penge for den - ligesom det også er rart at kunne have den i fred

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.