Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
en lille nissepige fra mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nøj hvor er hun fræk. Super ide.
Det ser godt nok lækkert ud. Og god ide med brun frosting på den nederste. Jeg har også lige købt de der forme til blade, men jeg kunne kun tænke hvid til frosting - men brun er perfekt,- og smager skønt
Aii hvor er du go
Det er bare rigtig flot lavet
iris-mor skriver: Nøj hvor er hun fræk. Super ide. Det ser godt nok lækkert ud. Og god ide med brun frosting på den nederste. Jeg har også lige købt de der forme til blade, men jeg kunne kun tænke hvid til frosting - men brun er perfekt,- og smager skønt
tak ja det er vanillie cup cake børne og manden er vilde med dem og de røde er med jordbær smag og chokolade smag
Carina1977 skriver: Aii hvor er du go Det er bare rigtig flot lavet
tak søde
Den er bare rigtig fin!! Lækre cupcakes, godt jeg ikke er i nærhden af dem, det ville da ødelægge min kur helt
Muhmi skriver: Den er bare rigtig fin!! Lækre cupcakes, godt jeg ikke er i nærhden af dem, det ville da ødelægge min kur helt
hehe nej mon 1 lille en ville gøre det smiler sødt
mulle7430 skriver: hehe nej mon 1 lille en ville gøre det smiler sødt
Ville i hvert fald gerne smage
Men tror ikke jeg ville kunne nøjes med én... De ser rigtig gode ud
Hvornår skal jeg egentlig til prøvesmagning af bryllupskage hos dig?
Muhmi skriver: Ville i hvert fald gerne smage Men tror ikke jeg ville kunne nøjes med én... De ser rigtig gode ud Hvornår skal jeg egentlig til prøvesmagning af bryllupskage hos dig?
jamen synes da vi skal finde en dag efter jul så er det også nemmere og få skrevet ned hvordan den skal smage se ud og alt det køber nemlig et stativ til bryllupskager her efter jul
mulle7430 skriver: jamen synes da vi skal finde en dag efter jul så er det også nemmere og få skrevet ned hvordan den skal smage se ud og alt det køber nemlig et stativ til bryllupskager her efter jul
Wuhu, det bliver bare super godt
Det er en aftale
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128