Avent sutteflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

jette1983

quindelist skriver:

har du tjekket på amazon.co.uk? der har jeg købt meget avent tilbehør.

Ellers prøv deres officielle hjemmeside -sidder på tlf så kan ikke lige linke

Amazon har dem ikke og på den officielle hjemmeside er de godt nok vist men de har dem ikke på lager og der står ikke noget om at de får dem igen eller hvornår, øv hvor er det træls for de flasker er jo ikke helt billige, er godt nok irriteret over at jeg ikke har set mig ordentligt for og købt dem der hedder gold i stedet for som ikke skal bruge den ring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

jette1983

cecilie1984 skriver:

jeg har set ringene i kære børn i kolding

Ok så vil jeg da prøve at ringe til kære børn og høre om man kan få dem der. Tak

Anmeld

12. december 2011

Nadia Maya

Hej..

Jeg har set dem i PerogNille i Frederikssund

Held og lykke!

Anmeld

12. december 2011

Albsil

Det er ikke gold udgaven, men en lidt billigere udgave da den er lavet i blød plast og har en ekstra del der skal rengøres. Vi kom nemlig ved en fejl til at købe en af disse i stedet for gold:-)anyway:-) babysam sælger alle delene, også ringene. Håber du finder dem, da jo er lidt ubrugelige uden:-)

Anmeld

13. december 2011

Camillee

jette1983 skriver:

Hejsa, jeg har en masse avent sutteflasker med sådan en plastic ring i sutten, nu har jeg så været så dygtig at smelte disse ringe og flaskerne er utætte uden dem, jeg har ledt og ledt på nettet efter et sted der sælger disse ringe uden jeg skal til at købe helt nye flasker men uden held, er der nogen af jer skønne piger der ved hvor jeg kan købe disse ringe i løsdele?

Babysam og Ønskebørn (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.