Anonym skriver:
jeg vil ikke så meget med dette, men sad lige og spekulerede lidt .. idag har det været min sidste dag nede i mødregruppen. Og de to der leder det, er den ene af dem en gammel SP! de plejer som set før at rose vores kære små når der er noget de er gode til. Min datter er da lige blevet 4 mdr og hun kan næsten sidde fuldstændig selv uden min støtte, hvor en pige fra samme gruppes datter vel er en 3 mdr ældre, og har først nogen lunde lige lært at sidde selv' hvor SP roser hende og siger hun er blevet dygtig.. Men hvor min datter ikke får noget ros blot hun kun på 4 mdr udviklede det før hendes datter ? at de slet ikke sagde noget, og det første gang de så hende sidde sådan altså min datter - ligesom det var med den andens pige baby ! blev ret ked for jeg var noooget stolt jo, men SP sagde intet , men derfor sagde hej og pludrede med hende ??
Hejsa.
Jeg kan også godt forstå du er stolt!Det er jo helt naturligt
Til det med om det er for tidligt, sagde min SP til mig, da min søn var 5 måneder og kunne sidde selv, at når de kan, er deres ryg klar, og det er dermed ikke fortidligt. Det er kun et problem hvis man "tvinger" dem til at sidde selv i længere tid, med en stabel af puder og tæpper som støtte fx.
Fik også at vide, da vi startede på grød ved 4 måneder, at jeg gerne måtte sætte ham i højstolen under måltidet(med støtte) så længe det kun var korte perioder
/ Line
Anmeld