Så er det jo ikke billigt i Fakta :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Troldemommi

Vi handler tit i Fakta, men her den anden dag kunne vi se på Netbank, at de havde trukket et beløb to gange, så er det vist ikke en god ide mere :-)

Er der andre der har oplevet at betale for noget to gange ??

jeg vidste ikke det overhovedet kunne ske, og helt ærligt så syntes jeg det er lidt ringe, det er da ikke alle der tjekker på netbank, tænker på om det er sket før uden at vi har opdaget det

Men nu ved i at det godt kan ske :-)

Vi udskrev et kopi fra netbank og viste det i Fakta og så fik vi beløbet retur :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Simon's moar <3

Monica P skriver:

Vi handler tit i Fakta, men her den anden dag kunne vi se på Netbank, at de havde trukket et beløb to gange, så er det vist ikke en god ide mere :-)

jeg vidste ikke det overhovedet kunne ske, og helt ærligt så syntes jeg det er lidt ringe, det er da ikke alle der tjekker på netbank, tænker på om det er sket før uden at vi har opdaget det

Vi udskrev et kopi fra netbank og viste det i Fakta og så fik vi beløbet retur :-)

Monica

Det er bare så træls ! 
Har ikke prøvet det med fakta, men med 3.
Og det endte med, at kontoen gik i minus, for der var jo kun overført penge til den konto, så de passede med regningerne.. Det var lige omkring 1450 kr., den gik i minus, og det kostede altså 260 kr., for den konto måtte ikke gå i minus.. 
Dét brokkede jeg mig til 3 over, og de ville i starten ikke betale "minus-gebyret", men jeg blev ved med at brokke mig, og til sidst gik de med til det, da det jo var pga en fejl fra dem, at kontoen gik i minus.. 

Dejligt I fik pengene retur !  

Anmeld

6. december 2011

l.kjoeller

Monica P skriver:

ONENEjuveveddduihuhvaVi handler tit i Fakta, men her den anden dag kunne vi se på Netbank, at de havde trukket et beløb to gange, så er det vist ikke en god ide mere :-)

Monica

NEj ved du hvad så er det en dyr fornøjelse tror dog fejlen ligger i pbs system

Anmeld

6. december 2011

Pige2009

Monica P skriver:

Monica

Det var træls, men dejligt med en god service, når uheldet er ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.