min første kage med marcipan :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Chraz

kitra skriver:

Når du siger fondant smager af pap er det så købe fondant eller har du lavet det selv? Jeg har kun smagt det hj. lavet og jeg synes det smager godt men ved ikke hvordan det man køber smager

det var det hjemmelavet. Men min svigerinde har også lavet fondantkager med købefondant, og det brød jeg mig heller ikke rigtig om Men det er jo smag og behag. Er generelt en meget kræsen person når det kommer til mad :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

kitra

Chraz skriver:

det var det hjemmelavet. Men min svigerinde har også lavet fondantkager med købefondant, og det brød jeg mig heller ikke rigtig om Men det er jo smag og behag. Er generelt en meget kræsen person når det kommer til mad :p

jeg er faktisk meget kræsen jeg bryder mig slet ikke om marcipan men ja det er jo smag og behag ville bare lige høre da jeg har hørt flere sige at købe fondant ikke smager så godt som hj. lavet. men ud over det rigtig flot kage

Anmeld

7. december 2011

Chraz

kitra skriver:

jeg er faktisk meget kræsen jeg bryder mig slet ikke om marcipan men ja det er jo smag og behag ville bare lige høre da jeg har hørt flere sige at købe fondant ikke smager så godt som hj. lavet. men ud over det rigtig flot kage

Jeg tror det er med at prøve sig frem og finde ud af hvad man selv er mest til. jeg synes også der er stor forskel på at arbejde med marcipan og fondant. Jeg synes marcipan er nemmere at håndtere hvor mange andre synes fondanten er mere behagelig

Mange tusind tak skal du have

Anmeld

7. december 2011

B&J

Chraz skriver:

Tak skal du have synes selv jeg er sluppet godt fra det til det kun er anden gang jeg laver sådan en kage

jamen så er det da super flot

Anmeld

7. december 2011

Chraz

B&J skriver:

jamen så er det da super flot

Mange tak

Anmeld

7. december 2011

Muhmi

Chraz skriver:

Er selv ret stolt af min kage. Det er første gang jeg prøver med marcipan, og kun min anden kage af den slags nogensinde. det er chokoladebunde med vaniljemousse og optrukket med nutella smørcreme

Anmeld

7. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Super flot kage!

Anmeld

7. december 2011

Chraz

mange tak skal i have

Anmeld

7. december 2011

kitra

Chraz skriver:

Jeg tror det er med at prøve sig frem og finde ud af hvad man selv er mest til. jeg synes også der er stor forskel på at arbejde med marcipan og fondant. Jeg synes marcipan er nemmere at håndtere hvor mange andre synes fondanten er mere behagelig

Mange tusind tak skal du have

Ja nu er jeg selv nybegynder med fondant så jeg synes det er pænt svært at arbejde med men kunne måske forestille mig at marcipan er lidt nemmere at arbejde med det virker da knap så klistret.

Anmeld

7. december 2011

Chraz

kitra skriver:

Ja nu er jeg selv nybegynder med fondant så jeg synes det er pænt svært at arbejde med men kunne måske forestille mig at marcipan er lidt nemmere at arbejde med det virker da knap så klistret.

jeg tror bare man skal have det rigtige touch Det tog også mig et par forsøg før jeg fik marcipanen til at gøre det jeg gerne ville have den til Men jeg brugte endnu flere forsøg med fondanten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.