Im leaving you :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Mor Christa

.. Hvert fald i denne kategori .. I morgen bliver bette-chefen jo et helt år.. Ja, jeg har skrevet det maaange gange ;P Men nu skriver jeg sidste indlæg i denne kategori for good.
(indtil der kommer en lillebror/søster hihi)
Er ved at bage boller til dagplejen i morgen, og så får vi gæster til eftermiddag og aftensmad. Det bliver såå hyggeligt.
Glæder mig til at give ham gaverne.. Af os får han to hummel bodyer, en BRIO gåvogn, nogle wallstickers og en bold der kan larme ..
Det er så sindssygt, at der allerede er gået et helt år.. Hvad sker der for at for et år siden lå jeg med volde mange veer!? Ihh... HVor er tiden der ta'r os?!
Nå - jeg glæder mig til at ha' et liv med min tumling.. Det er skønt at de vokser. Men ihh man kan jo godt komme til at savne sin lille baby.. Men så har jeg jo noget at se frem til
NÅ! Mon ikke jeg opretter en tråd i "børn 1-3 år, tumlinger" i morgen eller i overmorgen og fortæller om hvor goood en fødselsdag vi har haft herhjemme

Et helt år er nu gået med min "nye" titel som MOR, og jeg føler mig  stadig helt ny inde for faget! Min lille dreng... 

En klat snot i håret
Tis på bukserne
Banan på tøjet..
Dette er de emblemer du får tildelt som mor
Bær dine med stolthed

MIN STORE DRENG  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Maja_4000

Iiih .. Endnu engang tillykke med ham
Kommer efter dig lige om lidt hen i 1 - 3 år Hehe

Anmeld

7. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Iiih .. Endnu engang tillykke med ham
Kommer efter dig lige om lidt hen i 1 - 3 år Hehe

hihihi maaange tak  
Jaa, jeg venter på dig og Caroline .. Glæder mig til I joiner mig ;P .. JEG HAR EN TUUMLING 

Hvor er det stort.

Anmeld

7. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hihihi maaange tak  
Jaa, jeg venter på dig og Caroline .. Glæder mig til I joiner mig ;P .. JEG HAR EN TUUMLING 

Hvor er det stort.

Jamen det er helt sindssygt Hehe .. Caroline er stadig min LILLE BABY Men det er hun jo så ikke .. Hun tog 4 skridt igår !

Har Victor fået gaver så ? :b Og kan han finde ud af at pakke op ? Det kan Caroline nemlig ikke
Jeg håber vejret er bedre ved jer , ellers har han da ikke opført sig særlig pænt i år Hehe

Anmeld

7. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Jamen det er helt sindssygt Hehe .. Caroline er stadig min LILLE BABY Men det er hun jo så ikke .. Hun tog 4 skridt igår !

Har Victor fået gaver så ? :b Og kan han finde ud af at pakke op ? Det kan Caroline nemlig ikke
Jeg håber vejret er bedre ved jer , ellers har han da ikke opført sig særlig pænt i år Hehe

haha.. Nej han har ikke opført sig særlig godt i år Det har nemlig ikke været særlig godt vejr her.. Men sidste år,d a vi kørte hjem fra sygehuset der dalede sneen så smukt, og landskabet var hvidt! .. Ihh.... Det er et helt år siden Kan slet ikke overksue det hehe
Ja han har fået en maaasse dejlige gaver! er du klar ? :

2 hummel bodyer
Brio gåvogn
En bold der laver lyde
Wallstickers
En træplade med huller (firkanter, trekanter osv) så han kan putte tilsvarende figur i hullerne
Et Noah's ark med dyr som kan laaarme
En værktøjsbænk
Et bilrat med sindssygt mange fede funktioner
en MAAAASSE tøj; nattøj, trøjer, bodyer, bukser
en dims, der kan larme lyse og synge (ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det haha)
En stoooooor blå lastbil
lidt penge
en chokoladejulekalender (MOR spiser den hehe)
en træbog med billeder af dyr
en CD med børnemusik

det var vidst det .. hehe 

Anmeld

7. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha.. Nej han har ikke opført sig særlig godt i år Det har nemlig ikke været særlig godt vejr her.. Men sidste år,d a vi kørte hjem fra sygehuset der dalede sneen så smukt, og landskabet var hvidt! .. Ihh.... Det er et helt år siden Kan slet ikke overksue det hehe
Ja han har fået en maaasse dejlige gaver! er du klar ? :

2 hummel bodyer
Brio gåvogn
En bold der laver lyde
Wallstickers
En træplade med huller (firkanter, trekanter osv) så han kan putte tilsvarende figur i hullerne
Et Noah's ark med dyr som kan laaarme
En værktøjsbænk
Et bilrat med sindssygt mange fede funktioner
en MAAAASSE tøj; nattøj, trøjer, bodyer, bukser
en dims, der kan larme lyse og synge (ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det haha)
En stoooooor blå lastbil
lidt penge
en chokoladejulekalender (MOR spiser den hehe)
en træbog med billeder af dyr
en CD med børnemusik

det var vidst det .. hehe 

Hehe .. Det var snestorm da jeg var indlagt .. Det sneede alle 4 dage - Og jeg opdagede det først efter 2
Tror ikke han har været så slem som vejret antyder .. Der er nok andre som har fødselsdag idag , som kan få skylden

Hold da op en masse gaver Hvad skal han dog så have i julegave ? Hehe

Anmeld

8. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det var snestorm da jeg var indlagt .. Det sneede alle 4 dage - Og jeg opdagede det først efter 2
Tror ikke han har været så slem som vejret antyder .. Der er nok andre som har fødselsdag idag , som kan få skylden

Hold da op en masse gaver Hvad skal han dog så have i julegave ? Hehe

Var du indlagt i 4 dage? :O Why?
Ja, det var nogle skønne gaver, men vi ønsker stadig Junior sengetøj, TØJ, plastic tallerken, penge, gavekort, og lidt mere legetøj ;D
Af os får han o også et hoppedyr ;P Men efter jul er der jo også LÆÆÆNGE til han får gaver igen! hehe

Anmeld

8. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Var du indlagt i 4 dage? :O Why?
Ja, det var nogle skønne gaver, men vi ønsker stadig Junior sengetøj, TØJ, plastic tallerken, penge, gavekort, og lidt mere legetøj ;D
Af os får han o også et hoppedyr ;P Men efter jul er der jo også LÆÆÆNGE til han får gaver igen! hehe

Jeg fik jo pks .. Så er det "normalen" at man bliver 4 dage Altså jeg blev indlagt onsdag og kom hjem lørdag .. Ville gerne have været hjemme fredag Hehe ..

Nårh , det lignede bare at han havde fået ALT igår Vi ønsker også tøj .. Håber virkelig at hun får meget ! :b Vi har næsten ikke noget i den næste størrelse

Og nej , der er ikke særlig lang tid til

Anmeld

8. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Jeg fik jo pks .. Så er det "normalen" at man bliver 4 dage Altså jeg blev indlagt onsdag og kom hjem lørdag .. Ville gerne have været hjemme fredag Hehe ..

Nårh , det lignede bare at han havde fået ALT igår Vi ønsker også tøj .. Håber virkelig at hun får meget ! :b Vi har næsten ikke noget i den næste størrelse

Og nej , der er ikke særlig lang tid til

hehe nå ja, glemte lige at du fik pks .. Så er det jo klart at du var der så lang tid.. Vi kunne slet ikke overskue at være der, så vi var der kun 1½ dag
Ihh han fik også RIGTIG meget igår. Folk var lidt mere generøse end jeg havde regnet med hehe
Men ja - vi har heller ikke meget i 86, og kun et par bukser i 92.. Så jeg håber også på tøj mest ..

Anmeld

8. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hehe nå ja, glemte lige at du fik pks .. Så er det jo klart at du var der så lang tid.. Vi kunne slet ikke overskue at være der, så vi var der kun 1½ dag
Ihh han fik også RIGTIG meget igår. Folk var lidt mere generøse end jeg havde regnet med hehe
Men ja - vi har heller ikke meget i 86, og kun et par bukser i 92.. Så jeg håber også på tøj mest ..

Jeg ville heller ikke være der .. Men de sagde at de ikke måtte sende stærkere smertestillende med mig hjem , end panodil .. Så jeg blev ! Hehe

Det er vores familier også .. I hvert fald til dåben .. Tror hun fik dobbelt så meget som jeg havde regnet med Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.