Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger
min svigerinde skal flytte i denne weekend fra sin kæreste af og mangler en bil - min kæreste skal kører den !og vil derfor hører om der er nogen herinde der evt har eller kender nogen som har, en stor varevogn/eller flyttebil - vi kan få lov til at låne et par timer NÆR NÆSTVED?! der vil selvfølgelig gives en betaling og fyldes bezin eller diesel på !flyttevogns firmaerne er for dyre da vi jo er i dec mdr ..
håber der er nogen som kan hjælpe mig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AndreasMor2011 skriver: kender ik nogen, men hvis i har bil kan i jo evt. leje en gratis trailer hos silvan.. ved godt der ik kan være meget i dem, men det er da en mulighed..
kender ik nogen, men hvis i har bil kan i jo evt. leje en gratis trailer hos silvan.. ved godt der ik kan være meget i dem, men det er da en mulighed..
vi har desværre ikke nogen bil
Har din svigeringe ikke noget, familie/venner som har bil? Ville gerne hjælpe, men bor desværre for langt væk .
Frk.Jensen. skriver: Har din svigeringe ikke noget, familie/venner som har bil? Ville gerne hjælpe, men bor desværre for langt væk .
farmand har bil - men fordi han har hjulpet mig og min kæreste med at flytte 7 gange på under et år - vil han ik hjælpe til forstår ham os godt.. og han skal os på arbejde i weekenden..
Lej et lig, måske.... koster ikke så meget!
hihi hvis ik det var for at jeg vidste hvem du mente så havde jeg nok stusset lidt over navnet xD jeg har prøvet dem - de har ikke nogen biler hjemme i denne weekend - ihvertfald hvad den ene arbejder fortalte..
freiasmor skriver: farmand har bil - men fordi han har hjulpet mig og min kæreste med at flytte 7 gange på under et år - vil han ik hjælpe til forstår ham os godt.. og han skal os på arbejde i weekenden..
Ej hvor ærgerligt. Det kunne jo være at gerne vil for sin datter Har i prøvet at søge på lej biler? Måske kunne i finde noget billigt
freiasmor skriver: hihi hvis ik det var for at jeg vidste hvem du mente så havde jeg nok stusset lidt over navnet xD jeg har prøvet dem - de har ikke nogen biler hjemme i denne weekend - ihvertfald hvad den ene arbejder fortalte..
det er altså ikke sandt. Det tog mig 5 minutter at finde en varevogn i Næstved til 549 for en dag. www.nembil.dk
Malini skriver: det er altså ikke sandt. Det tog mig 5 minutter at finde en varevogn i Næstved til 549 for en dag. www.nembil.dk
vi prøver os bare frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128