Hvilket puslebord skulle man lige vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Raj

Min dreng er lige pludselig blevet for stor til det gamle puslebord - havde ikke lige tænkt på at "bjælken" nede ved benene ville komme i vejen, men det gør den altså. Så nu skal jeg have nyt!

Har kigget lidt på den der Nelly puslekommode fra Babysam. Nogle der har erfaringer med det eller kan anbefale et andet?

Ville gerne kunne have plads til både tøj og bleer i skufferne også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

AndreasMor84

Min dreng er lige pludselig blevet for stor til det gamle puslebord - havde ikke lige tænkt på at "bjælken" nede ved benene ville komme i vejen, men det gør den altså. Så nu skal jeg have nyt!

Har kigget lidt på den der Nelly puslekommode fra Babysam. Nogle der har erfaringer med det eller kan anbefale et andet?

jeg ville ha købt det fra babydan, hvor pladen kan trækkes ud i takt med, at barnet vokser, hvis ik vi ku ha haft pusleplads på badeværelset det kan købes i ønskebørn..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2011

Raj

AndreasMor2011 skriver:

jeg ville ha købt det fra babydan, hvor pladen kan trækkes ud i takt med, at barnet vokser, hvis ik vi ku ha haft pusleplads på badeværelset det kan købes i ønskebørn..

Det er bare rigtig sødt, men kan ikke finde det på deres hjemmeside? Kan du huske hvad det kostede?

Anmeld

7. december 2011

AndreasMor84

RQK skriver:

Det er bare rigtig sødt, men kan ikke finde det på deres hjemmeside? Kan du huske hvad det kostede?

omkring 2500.. det er ik i kataloget, men de har det i butikken - i hvert fald i horsens

Anmeld

7. december 2011

Raj

AndreasMor2011 skriver:

omkring 2500.. det er ik i kataloget, men de har det i butikken - i hvert fald i horsens

Uh det er også lidt dyrere end det jeg havde kigget på, men smart at det kan følge med barnets størrelse Nu bor jeg så i Aalborg, men mon ikke det er det samme de har. Tak for svar

Anmeld

7. december 2011

gonefishing

RQK skriver:

Vi havde slet ikke plads til et, så vi købte to expidit reoler med 4 rum, i ikea, og satte dem sammen. så er der ligepludselig meget plads at ligge på, samt 8 rum under den

Anmeld

7. december 2011

Raj

Flodkilling skriver:

Vi havde slet ikke plads til et, så vi købte to expidit reoler med 4 rum, i ikea, og satte dem sammen. så er der ligepludselig meget plads at ligge på, samt 8 rum under den

Det var egentlig meget smart. Men de er vel ikke særlig dybe så? Og hvad gjorde i med "overdelen" hvor barnet skulle ligge?

Anmeld

7. december 2011

Livsmor

Har haft samme puslebord hele tiden(de fleste borde har samme størelse), og aldrig haft problemer med pladsen. At benene stikker ud forneden sker der jo ikke noget ved.

Anmeld

7. december 2011

gonefishing

RQK skriver:

Det var egentlig meget smart. Men de er vel ikke særlig dybe så? Og hvad gjorde i med "overdelen" hvor barnet skulle ligge?

den passer fint. jeg kan godt tage et billed hvis du vil se

Anmeld

7. december 2011

gonefishing

RQK skriver:

sådan her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.