Vores dreng på 2,5 år VIL SIMPELTHEN IKKE MED HJEM FRA DAGPLEJE
Jeg skriver som anonym da jeg faktisk synes det er lidt flovt... Som om der er noget "galt" herhjemme... Jeg er også rigtig flov overfor dagplejemoren!
Når jeg kommer og vil hente ham siger han hej osv. og virker glad, når han så skal til at have overtøj på så starter det, han skriger, kaster sig rundt og er umulig at få tøj på.... Det er SÅ flovt og er bange for de andre børn bliver "bange" for ham pga det, han er normalt en stille og rolig dreng.....
Dagplejemoren mener han gør det fordi han vil "bestemme" - jeg mener måske "bare" han har meget svært ved at skulle omstille sig fra det ene sted til det andet.... Føler sgu lidt at dp-moren nogle gange tænker vi ikke kan styre vores søn
Det er blevet til at DP-moren giver ham tøjet på når han begynder på det skrigeri, mens jeg venter udenfor... Men øv hvor er det altså bare nedtur og deprimerende og ydmygende at jeg ikke selv kan give ham det skide overtøj på
Det ødelægger hele stemningen om eftermiddagen for jeg bliver sgu lidt ked af det................. 
HVad kan vi gøre for at lette situationen? Jeg frygter snart hver gang han skal hentes.....
Anmeld