For h****** jeg glæææder mig !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Moar2011

min skønnne vindunderlige mand kommer hjem på leave på Torsdag tooorsdag !!  han er udsendt, og skal hjem på leave.  Så har vi ikke set hinanden i 2½ månede .. Wow .. og det har selvfølgelig bragt oppe og nedeture for os ..

Har i nogle ideer, som i ville gør/lave hvis jeres mand kom hjem efter 2½månede ??! - vi har 3uger sammen som kærester og som en lille familie

del ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Frk-Lotusblomst

min skønnne vindunderlige mand kommer hjem på leave på Torsdag tooorsdag !!  han er udsendt, og skal hjem på leave.  Så har vi ikke set hinanden i 2½ månede .. Wow .. og det har selvfølgelig bragt oppe og nedeture for os ..

Har i nogle ideer, som i ville gør/lave hvis jeres mand kom hjem efter 2½månede ??! - vi har 3uger sammen som kærester og som en lille familie

del ?

Orh hvor skøøøønt.. Det blvier så dejligt for dig at få ham hjem igen..
Uh jeg ved ikke hvad jeg ville lave.. Hygge aftner, udflugter, ud at spise bare dig og ham mens den bette blvier passet.. NYDE HINANDEN OG JER ALLE...

Måske vi herhjemme holder surprise for min elskede veninde som  også kommer hjem på leave på torsdag.. helt indtil den 28-29 december.. ORH JEG GLÆDER MIG! Hun har været afsted siden d. 29 juli...

Anmeld

6. december 2011

Janni.

Har ikke nogen vilde ideer udover at nyde hinanden  Bliver rigtig dejligt for jer alle at han kommer hjem. 

Anmeld

6. december 2011

Moar2011

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh hvor skøøøønt.. Det blvier så dejligt for dig at få ham hjem igen..

Min elskede veninde kommer også hjem på leave på torsdag.. helt indtil den 28-29 december.. ORH JEG GLÆDER MIG!

ej hvor skal du hente hende henne ? .. ..

kan godt forstå du glæder dig, det gør jeg virkelig os, men samtidlig er jeg os nervøs. og mange tanker går igennem mit hovede.

Anmeld

6. december 2011

Frk-Lotusblomst

ej hvor skal du hente hende henne ? .. ..

kan godt forstå du glæder dig, det gør jeg virkelig os, men samtidlig er jeg os nervøs. og mange tanker går igennem mit hovede.

Jeg har lige skrevet noget mere til mit andet svar.

Jeg skal desværre ikke hente hende... Hun skal nemlig hentes i roskilde.. Og det var egentlig meningen det skulle være om fredagen så der ahr jeg taget fri for at overraske hende.. Men så blev det pludselig torsdag istedet og kan ikke komme derover der - er fra jylland..

Kan godt forstå nervøsiteten.. Det er din mand der kommer hjem for katten. WUHUUU

Anmeld

6. december 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Har ikke nogen vilde ideer udover at nyde hinanden  Bliver rigtig dejligt for jer alle at han kommer hjem. 

ville os rigtig meget nyde det ..

men er samtidlig nervøs og mange tanker går igennem mit hovede.. for det er mange dage man ikk har ku se hinanden, kramme,kysse og snakke om tingene..

synes måske os det bliver lidt akavet

Anmeld

6. december 2011

Moar2011

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg har lige skrevet noget mere til mit andet svar.

Jeg skal desværre ikke hente hende... Hun skal nemlig hentes i roskilde.. Og det var egentlig meningen det skulle være om fredagen så der ahr jeg taget fri for at overraske hende.. Men så blev det pludselig torsdag istedet og kan ikke komme derover der - er fra jylland..

Kan godt forstå nervøsiteten.. Det er din mand der kommer hjem for katten. WUHUUU

ja, det bare typisk forsvaret - men hver du glad for det, da der er lovet storm på fredag :s - håber inderligt flyet er inde til tiden og ikke bliver for sinket.

Anmeld

6. december 2011

TaAsJu

NYD HINANDEN!!! Brug tiden på jer og Storm..

Og hvis alt går efter planen så er det da noget nyt for forsvaret...

Anmeld

6. december 2011

Frk-Lotusblomst

Babyklar skriver:

ja, det bare typisk forsvaret - men hver du glad for det, da der er lovet storm på fredag :s - håber inderligt flyet er inde til tiden og ikke bliver for sinket.

Ja så er det jo godt nok.. Bare de kommer hjem til os. NU NU NU... haha..

Når de første kys og klem og tårer er ude af verden skal du nok blvie overvældet af alt andet end nervøsitet.

Anmeld

6. december 2011

Janni.

Babyklar skriver:

ville os rigtig meget nyde det ..

men er samtidlig nervøs og mange tanker går igennem mit hovede.. for det er mange dage man ikk har ku se hinanden, kramme,kysse og snakke om tingene..

synes måske os det bliver lidt akavet

Kan jeg sørme godt forstå. Det er jo lige før i skal lære hinanden at kende igen på ny. 

Håber i finder en dejlig rytme sammen. Åh hvor bliver det bare godt. Er så glad på dine vegne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.