Så sidder jeg her og er ved at blive ret frustreret eller hvad jeg skal kalde det.
Min pige på 3,5 år kom i seng søndag aften med en feber på 38.0, mandag morgen hed den så 38,4 men hun virkede ikke så mærket af det... men holdt hende hjemme og vi hyggede og om formiddagen var hun feberfri igen.. Da vi når eftermiddagstid (16.30 tiden) begynder hun at blive lidt dvask og varm og kl18 vil hun gerne i seng og her har hun så 38,6 i feber. I løbet af natten bliver hun faktisk MEGET varm, men tager ikke hendes temp. Men næste morgen kl 6.30 tager jeg den og der er den oppe på 39,4.
Jeg ringer og siger jegi kke kommer på job, men kl 7.30tager jeg den igen da hun virker frisk og den er så faldet til 37,4. Jeg ender med at køre hende i børnehave og jeg tager på job. hun har haft en god dag, dog hostet en del...
Da jeg henter hende tager vi hjem og hygger og der er intet, da vi så skal spise nu her bliver hun dvask igen og nu har jeg lige puttet hende og hun har 39,0 i feber
Hvad er det lige der sker med den feber... nogen der lige ligger inde med et svar til mig

??
Anmeld