Nogen der kan forklare mig dette?(feber on/off)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.919 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. december 2011

LotteN

Så sidder jeg her og er ved at blive ret frustreret eller hvad jeg skal kalde det.

Min pige på 3,5 år kom i seng søndag aften med en feber på 38.0, mandag morgen hed den så 38,4 men hun virkede ikke så mærket af det... men holdt hende hjemme og vi hyggede og om formiddagen var hun feberfri igen.. Da vi når eftermiddagstid (16.30 tiden) begynder hun at blive lidt dvask og varm og kl18 vil hun gerne i seng og her har hun så 38,6 i feber. I løbet af natten bliver hun faktisk MEGET varm, men tager ikke hendes temp. Men næste morgen kl 6.30 tager jeg den og der er den oppe på 39,4.
Jeg ringer og siger jegi kke kommer på job, men kl 7.30tager jeg den igen da hun virker frisk og den er så faldet til 37,4. Jeg ender med at køre hende i børnehave og jeg tager på job. hun har haft en god dag, dog hostet en del...
Da jeg henter hende tager vi hjem og hygger og der er intet, da vi så skal spise nu her bliver hun dvask igen og nu har jeg lige puttet hende og hun har 39,0 i feber

Hvad er det lige der sker med den feber... nogen der lige ligger inde med et svar til mig ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Maja88

LotteN skriver:

Så sidder jeg her og er ved at blive ret frustreret eller hvad jeg skal kalde det.

Min pige på 3,5 år kom i seng søndag aften med en feber på 38.0, mandag morgen hed den så 38,4 men hun virkede ikke så mærket af det... men holdt hende hjemme og vi hyggede og om formiddagen var hun feberfri igen.. Da vi når eftermiddagstid (16.30 tiden) begynder hun at blive lidt dvask og varm og kl18 vil hun gerne i seng og her har hun så 38,6 i feber. I løbet af natten bliver hun faktisk MEGET varm, men tager ikke hendes temp. Men næste morgen kl 6.30 tager jeg den og der er den oppe på 39,4.
Jeg ringer og siger jegi kke kommer på job, men kl 7.30tager jeg den igen da hun virker frisk og den er så faldet til 37,4. Jeg ender med at køre hende i børnehave og jeg tager på job. hun har haft en god dag, dog hostet en del...
Da jeg henter hende tager vi hjem og hygger og der er intet, da vi så skal spise nu her bliver hun dvask igen og nu har jeg lige puttet hende og hun har 39,0 i feber

Hvad er det lige der sker med den feber... nogen der lige ligger inde med et svar til mig ??

feberen kommer og stiger tit om aftenen... hvorfor må du ikke spørge om men ved det er sådan at temp stiger i løbet af dagen

Anmeld

6. december 2011

LotteN

Maja88 skriver:

feberen kommer og stiger tit om aftenen... hvorfor må du ikke spørge om men ved det er sådan at temp stiger i løbet af dagen

ja, det ved jeg godt, men at det i to dage går fra feber til feberfri og frisk i løbet af dagen til dvask og feberramt sidst på eftermiddagen/først på aftenen, sådan har jeg ikke oplevet det før

Anmeld

6. december 2011

Maja88

LotteN skriver:

ja, det ved jeg godt, men at det i to dage går fra feber til feberfri og frisk i løbet af dagen til dvask og feberramt sidst på eftermiddagen/først på aftenen, sådan har jeg ikke oplevet det før

sådan har jeg også tit haft det..

Anmeld

7. december 2011

4xGreve

Uhh vil faktisk til at oprette et enme med ca. Det samme.

Daniella var syg for ca. 14 dag 3 uger siden der hostet hun, var så varm om natten at det var lige før man brændte sig på hende,ingen ting om dagen,dog ikke ret meget appetit, igen om aften tiltager hosten hun bliver mat, får feber, bliver pivet, vil i seng tidligt, vil ha os i nærheden hele tiden, sover dårligt klager over ondt i maven og nogle gange ondt i ryggen mm. Vi tog til vagtlægen, og der var ingen ting at mærke, vi tog til egen læge fordi hun en morgen skreg og skreg med ondt i maven der mistænke vi så hjemme fra om det evt. Kunne være psykisk vi fik hende undersøgt lægen fandt intet men evt. At hun var påvirket psykisk (hun var inde i en periode hvor hun var bange for alt,computer skærme, alle døre skulle være lukKet og har læst et eller andet sted at man skal tag børns angst alvorligt og seriøst og det troede vi vi gjorde ved at lukke dørene og dække skærmene til men vi fandt ud af vi egentligt bare bekræftet hende i at der var noget at være bange for, og dette var bestemt ikke vores hensigt) men vi får så ændret lidt på tingene herhjemme og tror vi har max. 2dage uden hun klager over ondt i maven, det kommer så lige så stille igen, og nu har hun præcis alle de samme symptomer forfra igen som for 14 dage 3uger siden, og vi aner ikke vores levende råd, skal vi kontakte lægen igen? er det noget alvorligt? kan/skal vi sende hende afsted i børnehave så hun ikke går glip af alt og så vi ikke river hende ud af en hverdage som hun elsker og hun vil jo gerne selv afsted eller skal vi holde hende hjemme? Og ja hvad skal vi snart tænke og tro? 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.