Anderledes krus - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Mor til Mike

Leder efter nogle lidt 'anderledes' krus til min far i julegave, og kan simpelthen ikke finde nogle! Nogen der ved hvor man kan få lidt anderledes krus? måske anderledes design eller farver? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Mette.

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Leder efter nogle lidt 'anderledes' krus til min far i julegave, og kan simpelthen ikke finde nogle! Nogen der ved hvor man kan få lidt anderledes krus? måske anderledes design eller farver? 

Mener du bare et enkelt krus, eller en serie med flere?

Vi har lavet krus med billede og tekst til older + bedster fra vores datter af. Måske det var en ide, hvis du bare skal bruge 1 krus til ham.

Anmeld

6. december 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

Mener du bare et enkelt krus, eller en serie med flere?

Vi har lavet krus med billede og tekst til older + bedster fra vores datter af. Måske det var en ide, hvis du bare skal bruge 1 krus til ham.

Flere af de samme eller forskellige

Det er fordi han slet ikke har nogle krus og ønsker sig dem, da han er træt af kopper :p Men han vil ikke have de der ensfarvede nogle, så det er lidt svært s:

Anmeld

6. december 2011

Sofia

Jeg elsker dem jeg har fået af min veninde, de er fra GreenGate og bare SÅ fine, men måske de er for tøsede.....? Ellers Kähler, de laver så lækre ting. og LIEBE, deres krus elsker jeg også!

Anmeld

6. december 2011

Sofia

Generelt synes jeg butikken Decorate har et fint udvalg!

Anmeld

6. december 2011

Mor til Mike

Sofia skriver:

Jeg elsker dem jeg har fået af min veninde, de er fra GreenGate og bare SÅ fine, men måske de er for tøsede.....? Ellers Kähler, de laver så lækre ting. og LIEBE, deres krus elsker jeg også!

I hvilken butik kan jeg få sådan nogle?

Anmeld

6. december 2011

Mor til Mike

Sofia skriver:

Generelt synes jeg butikken Decorate har et fint udvalg!

Ved ikke lige hvor sådan en butik ligger i Århus  Men må finde ud af det, hvis de har gode udvalg er det værd at prøve!

Anmeld

6. december 2011

Mette.

Flere af de samme eller forskellige

Det er fordi han slet ikke har nogle krus og ønsker sig dem, da han er træt af kopper :p Men han vil ikke have de der ensfarvede nogle, så det er lidt svært s:

Ah okay, så kan jeg godt se det er svært. Har desværre ikke så mange forslag så. Håber du finder nogle fine til ham.

Anmeld

6. december 2011

Sofia

Ved ikke lige hvor sådan en butik ligger i Århus  Men må finde ud af det, hvis de har gode udvalg er det værd at prøve!

Decorate ligger på nørregade, lige over for Fakta Quik, og også oppe bag Bruuns galleri!

Anmeld

6. december 2011

Sofia

I hvilken butik kan jeg få sådan nogle?

GreenGate har de hos PLINT på Strøget, Kähler har sin egen butik på M.P. Bruuns gade!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.