lyst til at græde efter først kører tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i gang med kører kort og har været nervøs hele dagen fordi jeg skulle ud på vejen og kører for første gang. sys bare hun rettet på mig hele tiden og hun ligeså godt kun have sagt HVAD VIL DU DET HER

jeg er lige kommet hjem og sidder næsten og græder og har lyst til at ringe og sige jeg stopper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Janni.

Al begyndelse er svært, tro mig, du skal nok lære det.

Op med humøret igen 

Anmeld

6. december 2011

SaNiNa

Lad endelig være med at tage det så tungt, hun retter dig jo kun for du kan lære at køre rigtig godt.

når du har købt et par måneder så tænker du tilbage på det og tænker helt sikkert tak fordi du lærte mig det. især når du en gang kommer til at køre bag en skolevogn.

Al begyndelse er svært, vi lærte jo heller ikke at gå på en dag

Anmeld

6. december 2011

lycly

Jeg havde det også rigtig skidt da jeg havde været ude og køre første gang. Jeg kørte rundt inde i indre København, og det er BARE svært at køre derinde. Jeg synes også bare at det var gået ad helvedes til, og orkede næsten ikke at skulle køre igen. Men blev jo bedre og mere sikker med tiden, og jeg har haft kørekort i 2 år nu, men kører som en der har haft det i 10 år. Man lærer først rigtig at køre bil, når man har sit kørekort, og der ikke er nogen der sidder og retter på en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.