Hjælp mig! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle som kan hjælpe mig, har prøvet lignende eller kan komme med gode råd til hvad jeg kan gøre?

Jeg giver min datter mme da amningen ikke kunne lade sig gøre.

Hun har indtil nu spist så fint og spiser stadig fint, bortset fra et kæmpe problem: hun er begyndt at blive så urolig når vi giver hende flaske?!

Det er som om hun får ondt i maven imens?! Hun ligger og bliver rød i hovedet, vender hovedet væk og begynder at græde mens hun presser benene op mod maven.

Når det så går over søger hun atter efter mad og det får hun selvfølgelig men så begynder det forfra igen og sådan kan vi blive ved i en evighed indtil hun har spist sin flaske op.

Hvad kan jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

katrineoerum

Det kan godt være at hendes mave bare går i gang med at arbejde når hun får noget af spise. det kan jo godt virkelig lidt voldsomt på sådan en lille størrelse.

Det andet jeg ser kan være galt er at hun får hård mave at erstatningen? Så skal du måske skifte mærke.

Ring til sundshedsplejesken

Anmeld

6. december 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Er der nogle som kan hjælpe mig, har prøvet lignende eller kan komme med gode råd til hvad jeg kan gøre?

Jeg giver min datter mme da amningen ikke kunne lade sig gøre.

Hun har indtil nu spist så fint og spiser stadig fint, bortset fra et kæmpe problem: hun er begyndt at blive så urolig når vi giver hende flaske?!

Det er som om hun får ondt i maven imens?! Hun ligger og bliver rød i hovedet, vender hovedet væk og begynder at græde mens hun presser benene op mod maven.

Når det så går over søger hun atter efter mad og det får hun selvfølgelig men så begynder det forfra igen og sådan kan vi blive ved i en evighed indtil hun har spist sin flaske op.

Hvad kan jeg gøre?

Det lyder ligesom herhjemme. Jeg kunne aldrig amme, så hun fik MME fra start. 
Der var en tid der kom pludseligt, hvor hun ikke ville spise/tage flaske. på det tidspunkt havde vi en plan om at give hende hver xx antal timer.

Det viste sig at hun følte sig presset til at spise, vi stoppede derfor at tage tid på hvornår hun skulle have mælk og i stedet for se på hvornår hun selv meldte sin sult.

hvis det ER maven så ville jeg prøve at skifte MME, vi gik fra Allomin til NAN (og bruger stadig NAN nu hun er 11 måneder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.