dagpleje høje-taastrup kommune..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Kamulla

MelikkazMoar skriver:

jeg er ikke så god til mange folk omkring mig.. så det er et valg på vegne af mig selv og ikke rigtig min datter ..

min bonus søn gik i vuggestue og jeg syndes ikke der var helt styr på hvor han var eller hvor hans ting var .. og så syndes jeg der var for mange børn over det hele når man kom for at hente..

det er jeg ikke så god til

så jeg vil være mere tryk ved at afleverer hende et sted hvor der er få børn..

(ved godt det er en lidt lam begrundelse, det synes jeg også selv, men det er desværre sådan det hænger sammen, for mig)

helt iorden, man skal vælge det man finder bedst, ville bare anbefale den ihvertfald ser det kun som bonus men mange børn nemlig.. syntes ofte at dem der kommer fra DP får et kultur chok når de skal i bh

håber du finder en god DP til din datter ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

MelikkazMoar

Camillas-Copenhagen.com skriver:

helt iorden, man skal vælge det man finder bedst, ville bare anbefale den ihvertfald ser det kun som bonus men mange børn nemlig.. syntes ofte at dem der kommer fra DP får et kultur chok når de skal i bh

håber du finder en god DP til din datter ihvertfald

ja på den måde kan jeg godt se det, ang kulturchokket.. men jeg tænker at hun får mest ud af det hvis jeg kan afleverer hende med et smil på læben og hente på samme måde..

men jo tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.