Hello ladies
Så er tiden ved at være til at vi skal mødes og nørde lidt kagesjov sammen! Jeg skriver lige en liste over dem jeg har noteret der kommer. Desværre var der ikke plads til alle der ønskede at deltage
Men jeg håber der snart bliver en anden lejlighed til at mødes!
Det er ikke kun tøser herinde fra Baby.dk, men også nogle piger fra en kageklub på FB der kommer. Så nogle af navnene siger jer nok ikke noget (men det kan de komme til).
Roenlund baby.dk - kommer
Lullaby baby.dk - kommer
Lullaby veninde - kommer
ZamanogDania baby.dk - kommer
Andjeo baby.dk - kommer
Tanja Benna Skytt Nielsen fb - kommer
Annelise pia ibsen fb - kommer
Gitte Jo Vendelborg fb - kommer
Jeanette Buus Rasmussen fb - kommer
Mille Allesø siemonsen fb - Kommer
Lou87 baby.dk - kommer til kl 14
Vi skal have styr på hvem der tager hvad med. Det kan være lidt svært når der er meldt til 2 steder fra. Men jeg må prøve at holde det samlet så godt jeg kan og opdatere begge steder når der er noget nyt.
Jeg har noteret at følgene tager dette med:
Lou87 - Frugt
Lullaby - Slik
Lullabys veninde - Grøntsager
Mille (fra FB) - 2 fl sodavand
Michelle - Kaffe, the, mælk og sukker
Annelise FB - Rugbrød og frankbrød
Skriv jer gerne på til følgene:
3 til pålæg - ?
1 til smør og evt mayo/remo - ?
1 til slik - ?
1 til sodavand eller saft - ?
Vi skal være hjemme hos mig. Adressen er Nevadavej 5, 4200 Slagelse. Mit nummer er 24 22 42 05.
Hvor mange kommer med offentligt hertil?
Hvad skal vi finde på at lave? Jeg har en masse ting jeg har købt i Birmingham som jeg skal have kigget på af div stencils og veinere. Men hvad er der af ønsker fra de forskellige?
Man tager alt det værktøj med man har lyst til samt det fondant mm man selv skal bruge. Synes det er SÅ fedt at kigge hvad andre har og blive inspireret:-)
Tror det var alt for nu. Dog vil jeg gerne lige have en tilbagemelding fra alle der har meldt sig til dagen så jeg kan se om alle stadig kommer:-)
Glæder mig meget til at se jer alle sammen!
Mange hilsner Michelle
Anmeld