At følge en baby - Tristan i billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. december 2011

MaybeBaby

Med ca 5 ugers mellemrum tager jeg et "gå-glad-i-bad"-billede af vores lille Tristan. Og dem ville jeg da lige dele; for sikke hurtigt det går med ham og hans udvikling af hans træk. Og så lige til sidst et billede af ham for mindre end en uge siden, hvor han tager en sludder for en sladder med hesten på dynen, mens han gøres klar til en gåtur

/Mette - der fik verdens bedste gave i september 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Sofia

Nåååååh

Anmeld

6. december 2011

-Sigrid-

MaybeBaby skriver:

Med ca 5 ugers mellemrum tager jeg et "gå-glad-i-bad"-billede af vores lille Tristan. Og dem ville jeg da lige dele; for sikke hurtigt det går med ham og hans udvikling af hans træk. Og så lige til sidst et billede af ham for mindre end en uge siden, hvor han tager en sludder for en sladder med hesten på dynen, mens han gøres klar til en gåtur

Der er godt nok sket meget

Anmeld

6. december 2011

Laulund87

Cute!

Anmeld

6. december 2011

MaybeBaby

-Sigrid- skriver:

Der er godt nok sket meget

Ja, det er jo helt åndsvagt... Så det også først i går, da jeg kiggede billederne igennem

Anmeld

6. december 2011

Rosa

Smukt!

Anmeld

6. december 2011

MaybeBaby

Rosa skriver:

Smukt!

Mange tak 

Anmeld

8. december 2011

mulle85

kær dreng

Anmeld

8. december 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Hvor er  han da bare ikke til at stå for, Mette  Fantastisk skøn dreng i har jeg der - lækker lækker

Anmeld

8. december 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

Hvor er  han da bare ikke til at stå for, Mette  Fantastisk skøn dreng i har jeg der - lækker lækker

Når, tak - få lige et moder hjerte til at smelte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.