lyserødt eller lyseblåt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med lillesøster

Her har vi også en storebror og en lillesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Mor til Frederic og Freya

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke med lillesøster

Her har vi også en storebror og en lillesøster

dejligt og tak...

Fik du ikke mange nye tanker ved at det skulle være et andet køn denne gang? 

Jeg har det sådan lidt; paaannikkkk helt ny verden man skal til at begive sig ud i... 

Anmeld

8. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mor til Frederic skriver:

dejligt og tak...

Fik du ikke mange nye tanker ved at det skulle være et andet køn denne gang? 

Jeg har det sådan lidt; paaannikkkk helt ny verden man skal til at begive sig ud i... 

Vi fandt først ud af kønnet, da jeg havde født og synes det var lidt "mærkeligt", at vi fik en pige (på den gode måde). Jeg vidste jo, hvordan det var med en dreng og blev helt usikker på, hvordan ville det nu være med en pige. Så ja, fik en masse nye tanker. Men man finder hurtigt ud af det og de forskelle der kan være.

Anmeld

8. december 2011

MoarHvidovre skriver:

Vi fandt først ud af kønnet, da jeg havde født og synes det var lidt "mærkeligt", at vi fik en pige (på den gode måde). Jeg vidste jo, hvordan det var med en dreng og blev helt usikker på, hvordan ville det nu være med en pige. Så ja, fik en masse nye tanker. Men man finder hurtigt ud af det og de forskelle der kan være.

Okay..

Vi videste at også at køn da vi vented frederic, men det var mere af praktiske grunde da vi er med i en tøjpulje hvor vi deler tøj med hinanden... Så det var mere for ikke at have alt tøj hjemme, men kun det fra drenge puljen... (puljen; svigerinde - dreng 08 og pige maj 09, hendes veninde - pige 08 og dreng 09) 

Syntes godt nok jeg har lidt svært ved at sluge den kamel at det er en pige... Men er lidt af en trygheds narkoman, så det at skulle ud i noget helt nyt og fremmed er sådan lidt... Pyh, mon jeg kan klare det godt nok osv. 

Anmeld

8. december 2011

Risen

Mor til Frederic skriver:

Okay..

Vi videste at også at køn da vi vented frederic, men det var mere af praktiske grunde da vi er med i en tøjpulje hvor vi deler tøj med hinanden... Så det var mere for ikke at have alt tøj hjemme, men kun det fra drenge puljen... (puljen; svigerinde - dreng 08 og pige maj 09, hendes veninde - pige 08 og dreng 09) 

Syntes godt nok jeg har lidt svært ved at sluge den kamel at det er en pige... Men er lidt af en trygheds narkoman, så det at skulle ud i noget helt nyt og fremmed er sådan lidt... Pyh, mon jeg kan klare det godt nok osv. 

Årh kæmpe tillykke 

Kan sagtens følge dig, jeg frygter lidt det bliver en dreng næste gang (selvom jeg sikkert vil elske det), netop fordi man er vant til en pige og det der hører til. Men du skal nok finde ud af det, og er sikker på det er ligeså nemt som med en dreng (De tisser i hvert fald ikke stråler når du pusler hehe)

Anmeld

8. december 2011

Risen skriver:

Årh kæmpe tillykke 

Kan sagtens følge dig, jeg frygter lidt det bliver en dreng næste gang (selvom jeg sikkert vil elske det), netop fordi man er vant til en pige og det der hører til. Men du skal nok finde ud af det, og er sikker på det er ligeså nemt som med en dreng (De tisser i hvert fald ikke stråler når du pusler hehe)

tak...

Det håber jeg, ellers er det farmand der må tage barsel og så mig der arbejder...

Er heller ikke i tvivl om at hun vil blive elsket lige så højt som frederic, men der er bare så mange nye tanker osv. Og så det at skulle købe pige ting... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.