Jeg har mistet min elskede kærestering.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Isabella_mor

jeg har mistet min ring. en ring jeg "fik" af min kæreste for nogle år siden til vikingemarkedet / vikingespilet i fr. sund.. og jeg har mistet den. er utrolig ked af det

kærestens reaktion er dog helt unormal syntes jeg.. han siger.. "så får du da bare en ny, det er jo bare en ting" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

QueDee

isabellamor skriver:

jeg har mistet min ring. en ring jeg "fik" af min kæreste for nogle år siden til vikingemarkedet / vikingespilet i fr. sund.. og jeg har mistet den. er utrolig ked af det

kærestens reaktion er dog helt unormal syntes jeg.. han siger.. "så får du da bare en ny, det er jo bare en ting" 

Tror du ikke det er fordi han selv har taget den - og er ved at smelte om til en anden slags ring, han kan give dig

Anmeld

5. december 2011

Bshizzle

isabellamor skriver:

Arrj.. sådan noget kan ikke erstattes da!

Jeg kan godt forstå dig... .. har du kigget der hvor du tror du kunne ha tabt den?

For nogle uger siden oplevede min ven det samme..
Vi var ved at tømme et Hø-loft... Og pludselig kigger han på fingeren og ser hans ny ring er væk!! (hans gifte-ring han fik på i sommers..)..
Han var i total panik.. og hvor let er det lige at finde en ring i 500 hø-baller?! ......

Men mens min kære dreng leger rundt i det løse hø, da siger han pludselig "Er det den her i leder efter...??"..
- Vi stod med åben mund og min dreng blev forkælet af det legetøj han aller mest ønskede sig !!!

Men Ja.. man kan ikke erstatte noget så betydnings fuld med noget nyt og tro det er dét samme..

Men håber da du finder den..  

Anmeld

5. december 2011

lilledittemor

QueDee skriver:

Tror du ikke det er fordi han selv har taget den - og er ved at smelte om til en anden slags ring, han kan give dig

eller at han bare skal bruge din ring-størrelse

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

QueDee skriver:

jeg tror det ikke nej..

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

Bshizzle skriver:

Arrj.. sådan noget kan ikke erstattes da!

Jeg kan godt forstå dig... .. har du kigget der hvor du tror du kunne ha tabt den?

For nogle uger siden oplevede min ven det samme..
Vi var ved at tømme et Hø-loft... Og pludselig kigger han på fingeren og ser hans ny ring er væk!! (hans gifte-ring han fik på i sommers..)..
Han var i total panik.. og hvor let er det lige at finde en ring i 500 hø-baller?! ......

Men mens min kære dreng leger rundt i det løse hø, da siger han pludselig "Er det den her i leder efter...??"..
- Vi stod med åben mund og min dreng blev forkælet af det legetøj han aller mest ønskede sig !!!

Men Ja.. man kan ikke erstatte noget så betydnings fuld med noget nyt og tro det er dét samme..

Men håber da du finder den..  

Heldigt

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

Ditte_Marie skriver:

eller at han bare skal bruge din ring-størrelse

haha ja jeg har godt tænkt tanken, men alligevel.. det tror jeg ikke

Anmeld

6. december 2011

lilledittemor

isabellamor skriver:

haha ja jeg har godt tænkt tanken, men alligevel.. det tror jeg ikke

Krydser fingre for at du finder den igen

Anmeld

6. december 2011

SS82

QueDee skriver:

Det var også min føste tanke at han selv har taget den 

Anmeld

6. december 2011

Sofia

Håber den dukker op!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.