Min mand slår mig når vi skændes:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

Ja desværre er det formalitererne herhjemme. Når jeg og min mand bliver uvenner forstår han ikke at forklare sig i steder for står han mig med knytnæve på skulderen eller låret. Han sparker også ud efter mig. Total børnehave agtigt..:-(

Ved ikke hvad jeg skal gøre!! Vi har været gift i 4 md og har en datter på snart 2 år. (som også er begynd at slå når hun ikke får sin vilje)

Det skal lige siges jeg slå aldrig igen. Men elsker ham stadig ja det lyder underligt...

Ved faktisk ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg andet end m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Stumpen

I min verden er der desværre kun en ting at gøre og det er at komme væk, mens du kan..

Et forhold som det der er for psykisk hårdt at leve i..

Anmeld

5. december 2011

Pia.

Ja desværre er det formalitererne herhjemme. Når jeg og min mand bliver uvenner forstår han ikke at forklare sig i steder for står han mig med knytnæve på skulderen eller låret. Han sparker også ud efter mig. Total børnehave agtigt..:-(

Ved ikke hvad jeg skal gøre!! Vi har været gift i 4 md og har en datter på snart 2 år. (som også er begynd at slå når hun ikke får sin vilje)

Det skal lige siges jeg slå aldrig igen. Men elsker ham stadig ja det lyder underligt...

Først et stort knus....

Jeg behøver jo ikke at fortælle dig alt det du allerede ved - men vil bare lige opfriske din hukommelse - det er IKKE iorden at slå, det er ulovligt og meget respektløst når folk slår andre... Du skal IKKE finde dig i det - du må ganske enkelt sætte dig ned og forklare din mand at det her har han gjort for aller sidste gang - næste gang (kærlighed eller ej) går du og du går ikke alene !!! Slår han kan det også få betydning over for jeres barn - bliver han ved kommer han måske til at slå hende en dag og det tør jeg med garanti sige du ikke tilgiver ham for igen ! og lad det for gud skyld ikke komme så langt ud...

Tænk på dig selv og din lille datter og forklar ham at han meget nemt kan miste jer begge to ...

Håber det bedste for jer og at han forstår alvoren i det her..

Stort knus Pia.

Anmeld

5. december 2011

Angelspot

Anonym skriver:

Jeg kender typen og kan kun sige at hvis ikke han lærer at snakke i stedet for at slå, så skal du og din datter ikke bo samme sted som ham. Sådan noget har desværre tendens til at eskalere og blive værre og værre. Det er ikke acceptabelt i en familie, især ikke hvor der er børn!! Så bed din mand om at få hjælp til at lære at tackle de situationer hvor han føler sig sårbar og magtesløs og ellers er mit eneste råd, kom væk. Det skylder du din datter, det er dig der er den voksne.

Held og lykke

Anmeld

5. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg tror du omgående skal læse bogen: Kvinder der elsker for meget!

Og så skal du sætte et ultimatum for din mand...enten får han behandling eller også går du.

Er det noget at lade dit barn vokse op i??? 

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2011

wamse

Jeg kender det godt

Jeg lod min mand - nu eksmand - behandle mig som lort. Han udsatte mig for psykisk og fysisk vold. Jeg var helt sikker på, at jeg ikke var mere værd.

For mig handlede det ikke om at elske for meget, men tværtimod elskede jeg for lidt. Jeg elskede for lidt MIG selv, for det jeg følte for ham, kan jeg nu se, havde intet med kærlighed at gøre.

Er du selv vokset op i noget lignende? Det var jeg nemlig

Mine børn hørte fra deres værelser når han gjorde mig noget, og det sidder dybt i dem endnu, og min datter tør stadig efter 2 år, ikke at sove alene.

Du må gerne sende en pb til mig, hvis du har lyst, og brug mig til det du kan, om det så bare er at få luft eller hvis du har brug for at få nogle råd om muligheder

Min erfaring er, at du kan måske godt holde til behandling lige nu, men på sigt vil dette skade dit syn på andre mennesker og dig selv, og det vil påvirke dit barns syn på, hvordan man indgår i relation til andre

Anmeld

6. december 2011

mulle7430

Anonym skriver:

du får lige en stor  af mig

jeg levet i sån et forhold i 8 år og det blev desværre kun værre med tiden vis jeg var dig ville jeg nok flytte  kan udmærket godt forstå du stadig elsker ham havde det på samme måde men til sidst ende jeg på kriscenter efter og være blevet banket gul og blå i den ene side af hovedet dem der gør det der bliver desværre ( næsten ) aldrig bedre...

Anmeld

6. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Har selv levet i et voldeligt forhold, hvilket også endte ret voldsomt. Jeg ved nu det er noget i personens natur, og aldrig noget der ændrer sig desværre. syns virkelig du skal overveje, hvad der er bedst for dig og din datter. Selvom jeg godt ved det er svært at tage skridtet, når personen er dejlig 95 % af tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.