Anbefal en god og hurtig ørelæge til dræn i midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.655 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi står i den uheldige situation at vores mindste på knap halvandet år har fået mellemørebetændelse for 2. gang inden for en måned.

Vi rejser på ferie om 16 dage, men vi har besluttet os for at hun skal have dræn i sine ører inden vi tager afsted, da det ville være så synd for hende, hvis uheldet skulle være ude, og få problemer med ørerne igen efter flyveturen (hun får lige nu pencelin).

Er der nogle af jer der kan anbefale en god og venlig ørelæge der er god til børn, og som evt. ville kunne presse vores datter ind til dræn, så vi er heldige at få det gjort indenfor de næste 14 dage?

På forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Hvem?

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi står i den uheldige situation at vores mindste på knap halvandet år har fået mellemørebetændelse for 2. gang inden for en måned.

Vi rejser på ferie om 16 dage, men vi har besluttet os for at hun skal have dræn i sine ører inden vi tager afsted, da det ville være så synd for hende, hvis uheldet skulle være ude, og få problemer med ørerne igen efter flyveturen (hun får lige nu pencelin).

Er der nogle af jer der kan anbefale en god og venlig ørelæge der er god til børn, og som evt. ville kunne presse vores datter ind til dræn, så vi er heldige at få det gjort indenfor de næste 14 dage?

På forhånd tak for hjælpen.

Jeg vil gerne anbefale Ørelægerne i Trangstræde i Randers,

www.otologer.dk

Anmeld

5. december 2011

Bondefruen skriver:

www.otologer.dk

Tak skal du have, ringer til dem imorgen tidlig!

Har du erfaringer med at få lagt dræn hos dem?

Anmeld

5. december 2011

Ayasmor

Bondefruen skriver:

www.otologer.dk

denne støtter jeg op om.. Min egen datter fik lagt dræn derinde for 2 år siden nu.. Det har kun været gode oplevelser jeg har haft med både drænlægningen derinde, og efterflg kontrol hos Sune

Anmeld

5. december 2011

Hvem?

Tak skal du have, ringer til dem imorgen tidlig!

Har du erfaringer med at få lagt dræn hos dem?

Ja, min ældste på knap to år har dræn i begge ører, vi havde først ørelægen inde i gågaden i Randers, men da min dreng havde haft mellemøresbetændelse 5 gange på en mdr og de stadig ik ville gøre noget, prøvede jeg hos dem i Trangstræde, og han fik dræn Torsdagen efter (de lægger kun dræn i om torsdagen), og det har været guld, han er simelthen så afhængig af sine dræn, og de er super dygtige derinde!

Ringede derind i sidste uge, da jeg havde mistanke om hans ene dræn sad skævt og vi fik en tid samme dag, som sagt er min dreng meget afhængig af hans dræn og vi har aldrig problemer med at få en tid derind samme dag, hvis jeg siger at han virkelig har ondt.

Varme anbefalinger herfra.

Anmeld

5. december 2011

Ayasmor skriver:

denne støtter jeg op om.. Min egen datter fik lagt dræn derinde for 2 år siden nu.. Det har kun været gode oplevelser jeg har haft med både drænlægningen derinde, og efterflg kontrol hos Sune

Det lyder rigtig godt...

Anmeld

5. december 2011

Bondefruen skriver:

Ja, min ældste på knap to år har dræn i begge ører, vi havde først ørelægen inde i gågaden i Randers, men da min dreng havde haft mellemøresbetændelse 5 gange på en mdr og de stadig ik ville gøre noget, prøvede jeg hos dem i Trangstræde, og han fik dræn Torsdagen efter (de lægger kun dræn i om torsdagen), og det har været guld, han er simelthen så afhængig af sine dræn, og de er super dygtige derinde!

Ringede derind i sidste uge, da jeg havde mistanke om hans ene dræn sad skævt og vi fik en tid samme dag, som sagt er min dreng meget afhængig af hans dræn og vi har aldrig problemer med at få en tid derind samme dag, hvis jeg siger at han virkelig har ondt.

Varme anbefalinger herfra.

Det lyder rigtig godt. Jeg håber virkelig at der vil være nogle som har forståelse for vores situation...

Anmeld

5. december 2011

Hvem?

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det lyder rigtig godt. Jeg håber virkelig at der vil være nogle som har forståelse for vores situation...

Ring derind og fortæl som det er og om der ikke er en der har tid at se på hende, de plejer at være ret så søde

Held og lykke - og li en update  

Anmeld

5. december 2011

Diana...

Vi har fået lagt dræn 4 gange i silkeborg og er meget tilfredse med dem. Hvor hurtige de kan stå til ved jeg ikke men det jo bare og ringe og snakke med dem der er altid akut tider jo. 

Anmeld

5. december 2011

lulleh

Bondefruen skriver:

www.otologer.dk

Jeps lige mine ord vi ringede derind tirsdag og fik tid samme dag og torsdagfik han fjernet polypper og lagt dræn . Så hurtigere går det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.