Lyskebrok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Trollebaby

Har lige opdaget at min datter har lyskebrok, vi har godt nok ikke fået det tjekket ved lægen endnu, men jeg er temmelig sikker.

Skal snakke med lægen om det i morgen, men hun skal jo nok opereres på et tidspunkt..

Er der nogen af Jeres børn der er blevet oprereret for brok i 2-års alderen?

Hun er jo ikke gammel nok til at forstå hvad der skal foregå hvis hun skal opereres, og hun kan jo heller ikke forstå hvis hun skal holde sig i ro... ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

spj

solhau skriver:

Har lige opdaget at min datter har lyskebrok, vi har godt nok ikke fået det tjekket ved lægen endnu, men jeg er temmelig sikker.

Skal snakke med lægen om det i morgen, men hun skal jo nok opereres på et tidspunkt..

Er der nogen af Jeres børn der er blevet oprereret for brok i 2-års alderen?

Hun er jo ikke gammel nok til at forstå hvad der skal foregå hvis hun skal opereres, og hun kan jo heller ikke forstå hvis hun skal holde sig i ro... ??

Det er meget forskelligt hvornår de bliver opereret. Nogen gange kan de jo også godt forsvinde af sig selv igen.

Mht operationen og tiden efter er min erfaring at børn er rigtig gode til at klare det. Selvfølgelig kan hun ikke forstå hvad der skal ske, men som oftes er det altså værst for forældrene. Efter operationen er børn rigtig gode til at holde sig i ro hvis de har ondt og børn kommer sig meget hurtigere end voksne. De vil jo også sørger for at din datter er smertefri det første stykke tid efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.