Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nogen der har hørt fra hende? har hverken set hende herinde eller på facebook og kan ikke finde noget om at hun skulle have født.
knus liv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor-til-vanessa skriver: nogen der har hørt fra hende? har hverken set hende herinde eller på facebook og kan ikke finde noget om at hun skulle have født. knus liv
godt spørgsmål jeg har heller ikke hørt fra hende i et stykke tid
Frøken Christiansen skriver: godt spørgsmål jeg har heller ikke hørt fra hende i et stykke tid
kan se hun skrev den 30 på fb at hun havde termin.
er jo lidt spændt på om hun har født eller evt er i fødsels
Ja jeg snakker med hende hver dag Der er noget under opsejling, så venter i spænding. Men hun har det skidt, kroppen er ved at gøre sig klar, så hun har hovedpine og er træt. Så vestorm til smuksen herfra
Chalala85 skriver: Ja jeg snakker med hende hver dag Der er noget under opsejling, så venter i spænding. Men hun har det skidt, kroppen er ved at gøre sig klar, så hun har hovedpine og er træt. Så vestorm til smuksen herfra
det er da godt at hører der er ved at ske noget. den sidste tid er også så træls.
sender masser af ve støv til hende
mor-til-vanessa skriver: det er da godt at hører der er ved at ske noget. den sidste tid er også så træls. sender masser af ve støv til hende
Ja det er hårdt til sidst og kroppene reagere jo så forskelligt
Chalala85 skriver: Ja det er hårdt til sidst og kroppene reagere jo så forskelligt
ja kan godt huske det. havde det selv rigtig skidt de sidste 4 dAGE op til fødslen
mor-til-vanessa skriver: ja kan godt huske det. havde det selv rigtig skidt de sidste 4 dAGE op til fødslen
Ja det synes jeg de fleste har. Det må også være en hård omstilning for kroppen at gøre sig klar til
Ååh, så må du endelig hilse hende og sende hende en maaasse ve-støv fra mig af... Lagde mærke til at hun ikke havde været på i lang tid her for et par dage siden, hvor jeg så skrev et brev til hende... Men ja, hvis hun ikke kommer på, så ser hun den jo ikke
HILS hende!!!
Muhmi skriver: Ååh, så må du endelig hilse hende og sende hende en maaasse ve-støv fra mig af... Lagde mærke til at hun ikke havde været på i lang tid her for et par dage siden, hvor jeg så skrev et brev til hende... Men ja, hvis hun ikke kommer på, så ser hun den jo ikke HILS hende!!!
Jeg skal med glæder hilse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128