Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stakkels dreng...
videoen hedder whats going on jonah
og handler om en dreng..
kan ikke ligge et link ind.. min com driller
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: stakkels dreng... videoen hedder whats going on jonah og handler om en dreng.. kan ikke ligge et link ind.. min com driller
Prøv om du can copypaste linket til mig i en PB eller en mailKærligstSussie
Puha, jeg sidder og græder
Ville bare give ham et stort kram og fortælle ham, at han er god nok og meget mere værd end dem, der mobber ham
her er linket
http://www.youtube.com/watch?v=TdkNn3Ei-Lg&feature=channel_video_title
Dot D skriver: Puha, jeg sidder og græder Ville bare give ham et stort kram og fortælle ham, at han er god nok og meget mere værd end dem, der mobber ham
jeg har også helt ondt i hjertet... tænk hvis det var ens eget barn der havde det sådan... århh stakkels dreng og tak for linket..
SussieThyssen skriver: Prøv om du can copypaste linket til mig i en PB eller en mailKærligstSussie
dot d har ordnet det for mig så det behøver du ikke bekymre dig mere om kære sussie
føj hvor er det dog forfærdeligt at han skal behandles så usselt...
men hvor jeg dog elskede de sidste 4 kort...!! sikke en stærk dreng... og håber han kommer igennem det hele....
stakkels dreng
Gittemor09 skriver: føj hvor er det dog forfærdeligt at han skal behandles så usselt... men hvor jeg dog elskede de sidste 4 kort...!! sikke en stærk dreng... og håber han kommer igennem det hele....
og hvis man så læser alle kommentarerne til hans video bliver han bare hakket ned der også... og der er lavet grin med hans video på youtube.. tænk at børn/teenagere er så onde
tør næsten ikke sende mine børn ud i den verden
Puha fik en helt klump i halsen....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128