Nogen der ved hvor jeg kan finde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2011

samantha1986

Jeg er i gang med at lave en opgave, hvor casen blandt andet beskriver to piger der udøver sms terror på en pige. De er alle under den kriminelle lavalder.

Min problemstilling lyder på hvilke konsekvenser det kan have for de piger der udøver sms terror.

Jeg søger altså noget info om straffe, måske nok på nogen der er ældre, men også på hvad der kan ske når de gør sådan mod en anden person.

Nogen der kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Lone Jakobsen

samantha1986 skriver:

Jeg er i gang med at lave en opgave, hvor casen blandt andet beskriver to piger der udøver sms terror på en pige. De er alle under den kriminelle lavalder.

Min problemstilling lyder på hvilke konsekvenser det kan have for de piger der udøver sms terror.

Jeg søger altså noget info om straffe, måske nok på nogen der er ældre, men også på hvad der kan ske når de gør sådan mod en anden person.

Nogen der kan hjælpe.

kan desværre ikke hjælpe. men opper den lige en tur for at flere har mulighed for at se den.

Anmeld

6. december 2011

samantha1986

Lone Jakobsen skriver:

kan desværre ikke hjælpe. men opper den lige en tur for at flere har mulighed for at se den.

Tak for det.

Fandt ud af at det hedder sms chikane, og der er faktisk ikke som sådan nogen lov imod det. Og der er heller ikke rigtig nogen der er blevet dømt..

Anmeld

6. december 2011

Lone Jakobsen

samantha1986 skriver:

Tak for det.

Fandt ud af at det hedder sms chikane, og der er faktisk ikke som sådan nogen lov imod det. Og der er heller ikke rigtig nogen der er blevet dømt..

nej det er nok for nyt til at de har fået lavet en lov om det, men mon ikke det kommer.

Anmeld

6. december 2011

samantha1986

Lone Jakobsen skriver:

nej det er nok for nyt til at de har fået lavet en lov om det, men mon ikke det kommer.

Ja det er det nok. Men fandt lidt, så må jeg bruge det, og så selv komme på lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.