jubiii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Camillos

....

til trods for menstration og det ikke var min tur denne gang, har jeg det forbavsende godt 

Jeg har nemlig tabt mig 7 kg nu !!! på 7 uger

var bange for vægten også ville gå i stå, men nø! 

1,6 kg i denne uge, lidt kan jeg da finde ud af, eller hva? 

Lige et glædeligt input herfra... Nu er min bmi under 30 dvs at jeg kan komme igang med hormon behandling til januar i følge lovgivningen... At min gyn så siger jeg skal tabe 14 kg, gør mig ikke så meget... for der er jo kun 7 af dem tilbage  

og hun sagde så længe hun så at der skete noget med vægten bare en 5-6 kg ville hun begynde at behandle mig!! Men idealet ville være hvis jeg tabte 14 og er jo godt på vej! 

ihhh altså  ... trænger snart til en fest og en bajer hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Putomanen

Mange gange tillykke!!! Det er flot at du har tabt dig så meget, og så er det jo skønt, at du nu i følge lovgivningen kan komme igang med behandling

Anmeld

5. december 2011

Camillos

Putomanen skriver:

Mange gange tillykke!!! Det er flot at du har tabt dig så meget, og så er det jo skønt, at du nu i følge lovgivningen kan komme igang med behandling

Tak, ja det er så skønt  

Glææææder mig sindssygt og det giver mig mere blod på tanden til at fortsætte vægttabet man ser jo også bedere ud, det jo rart også for kæresten når der skal laves baby hehe ! 

Anmeld

5. december 2011

Putomanen

Camillos skriver:

Tak, ja det er så skønt  

Glææææder mig sindssygt og det giver mig mere blod på tanden til at fortsætte vægttabet man ser jo også bedere ud, det jo rart også for kæresten når der skal laves baby hehe ! 

Ja, der er ikke andet end fordele

Det er enormt motiverende at se vægten bevæge sig! Husk den følelse du har nu, til en dag, hvor vægttabet bare er surt! Det er derfor, at man kaster sig ud i det

Anmeld

5. december 2011

Camillos

Putomanen skriver:

Ja, der er ikke andet end fordele

Det er enormt motiverende at se vægten bevæge sig! Husk den følelse du har nu, til en dag, hvor vægttabet bare er surt! Det er derfor, at man kaster sig ud i det

Ja Det er jo det husker følelsen. de sidste 14 dage havde jeg kun tabt mig 800 gr... det var ikke meget.. så det synes jeg var så surt og var ved at miste modet... så det er dejligt med lidt medgang og en motivator!  når jeg har smidt 10 kg skal jeg ud og købe nyt tøj yearh! 

Anmeld

6. december 2011

Kay

dejligt... og fortsæt bare... vi skulle også havde startet hormon behandling til januar... men da mit bmi kom tæt på de 25 så ordnede vi sgu det hele selv... hihi... og lægen siger det er pga. vægtab og en lille smule held.... så fortsæt du bare

Anmeld

6. december 2011

Camillos

Kay skriver:

dejligt... og fortsæt bare... vi skulle også havde startet hormon behandling til januar... men da mit bmi kom tæt på de 25 så ordnede vi sgu det hele selv... hihi... og lægen siger det er pga. vægtab og en lille smule held.... så fortsæt du bare

Okay ja det jo rart det også kan gå den vej. Men jeg har tabt 4 gange før, og oversagen er ikke fundet... Så selvom jeg har været naturlig gravid, har jeg altid tabt .. Så håber på lidt ekstra hjælp denne gang..  

Anmeld

6. december 2011

Kay

Camillos skriver:

Okay ja det jo rart det også kan gå den vej. Men jeg har tabt 4 gange før, og oversagen er ikke fundet... Så selvom jeg har været naturlig gravid, har jeg altid tabt .. Så håber på lidt ekstra hjælp denne gang..  

det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.