Gå før han kan kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. december 2011

camillakrath

Ja, det tror jeg faktisk det ender med. Benjamin er 7,5 måned og han vil bare ikke ligge på maven. Til gengæld elsker han at stå op, og vil gerne stå op ved fx sofaen.

Nogen der har prøvet det med deres børn? Og har det haft nogen betydning for dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Carl-Emil's mor

camillakrath skriver:

Ja, det tror jeg faktisk det ender med. Benjamin er 7,5 måned og han vil bare ikke ligge på maven. Til gengæld elsker han at stå op, og vil gerne stå op ved fx sofaen.

Nogen der har prøvet det med deres børn? Og har det haft nogen betydning for dem?

Jeg har aldrig kravlet kun gået og jeg har altid haft det godt også motorisk

Anmeld

5. december 2011

LouiseRH

Jeg gad ikke det der med at kravle, det var spild af tid for mig :b

Ej, jeg fejler da intet af at have sprunget kravlestadiet over

Anmeld

5. december 2011

B&J

det er kun dejligt du har en dreng der bare vil frem i livet og ikke gider side på sin numse

Anmeld

5. december 2011

camillakrath

B&J skriver:

det er kun dejligt du har en dreng der bare vil frem i livet og ikke gider side på sin numse

Synes også det er dejligt, at han endelig udvikler sig lidt, men jeg er bare altid blevet "advaret" imod det - altså folk siger at de skal kunne kravle først!

Anmeld

5. december 2011

camillakrath

bulderfiz skriver:

Jeg gad ikke det der med at kravle, det var spild af tid for mig :b

Ej, jeg fejler da intet af at have sprunget kravlestadiet over

Har bare hørt nogen sige at det var mega usundt. Men det hjælper jo ikke noget, når knægten ikke gider

Anmeld

5. december 2011

camillakrath

Höör skriver:

Jeg har aldrig kravlet kun gået og jeg har altid haft det godt også motorisk

Så er du et levende bevis på at det er helt fint

Anmeld

5. december 2011

B&J

camillakrath skriver:

Synes også det er dejligt, at han endelig udvikler sig lidt, men jeg er bare altid blevet "advaret" imod det - altså folk siger at de skal kunne kravle først!

børn er ikke ens og nogle vil altså ikke kravle og man kan jo ikke tvinge dem hihihhi...

Anmeld

5. december 2011

LouiseRH

camillakrath skriver:

Har bare hørt nogen sige at det var mega usundt. Men det hjælper jo ikke noget, når knægten ikke gider

Lige præcis, men har sin egen vilje

Tror ikke du skal være så nervøs.

Anmeld

5. december 2011

camillakrath

B&J skriver:

børn er ikke ens og nogle vil altså ikke kravle og man kan jo ikke tvinge dem hihihhi...

Nej. Han har nemlig aldrig gidet at ligge på maven, men han ELSKER bare at stå og holde fast ved ting. Og det er altså svært at blive ved med at tvinge ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.