hun er syg konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2011

merle2010

min datter på 19 mdr har fået 10 tænder de sidste 2 mdr.. hun er syg hele tiden, og bliver næsten ringet hjem fra vuggestue hver gang vi afleverer hende...

enten har hun feber eller diarre... hvilket er den måde hun reagere når hun får tænder...

hvad f..... skal jeg snart gøre???? er selv sygemeldt grundet en meget svær graviditet, og trænger meget til hvile da jeg kaster op konstant....

synes simpelthen det er så synd for hende at hun får alle sine tænder på en gang... det er sku hårdt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

B&J

åhhh søde det er jeg ked af.... men tror desværre ikke du kan gøre så meget ved det, for det samme bliver daniel mega syg rød numse og ja han vil heller ikke spise så... så det er slet ikke sjovt, og slet ikke når du ikke har det så godt så er det rigtigt øv

men håber snart det går over

Anmeld

5. december 2011

Ellingsen

merle2010 skriver:

min datter på 19 mdr har fået 10 tænder de sidste 2 mdr.. hun er syg hele tiden, og bliver næsten ringet hjem fra vuggestue hver gang vi afleverer hende...

enten har hun feber eller diarre... hvilket er den måde hun reagere når hun får tænder...

hvad f..... skal jeg snart gøre???? er selv sygemeldt grundet en meget svær graviditet, og trænger meget til hvile da jeg kaster op konstant....

synes simpelthen det er så synd for hende at hun får alle sine tænder på en gang... det er sku hårdt...

Øv hvor er det træls for jer.

Vi har været igennem det samme, der gik nærmest ikke en uge hvor han ikke var syg med det ene eller det andet.

Nu går det heldigvis lidt i den rigtige retning, og der er lidt længere imellem sygedagene.

Håber det samme gælder for jer.

Anmeld

5. december 2011

LR85

Hvis det er nogen trøst, så er det snart overstået. 

Min dreng fik de sidste da han var 20 måneder, altså ret tidligt at have alle 20 tænder. Men nu er det overstået og næste gang han skal skifte tænder er vist i 5-6 års alderen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.