Baby har sovet stort set hele dagen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. december 2011

modesty

Hej alle,

min dreng på 7 uger plejer at sove meget lidt om dagen, måske et par timer fordelt på 3-4 lure. Til gengæld sover han rigtig fint om natten.

I dag har han så sovet stort set hele dagen! Efter en nat hvor han også har sovet rigtig meget. Han har kun spist kl. 8 og kl. 12. Jeg er lidt bekymret, da dette kolliderer med bøvlet, urolig amning hvor jeg er i tvivl om jeg producerer nok mælk til ham...

Skal jeg vække ham og amme ham eller lade ham sove???

På forhånd tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

AndreasMor84

modesty skriver:

Hej alle,

min dreng på 7 uger plejer at sove meget lidt om dagen, måske et par timer fordelt på 3-4 lure. Til gengæld sover han rigtig fint om natten.

I dag har han så sovet stort set hele dagen! Efter en nat hvor han også har sovet rigtig meget. Han har kun spist kl. 8 og kl. 12. Jeg er lidt bekymret, da dette kolliderer med bøvlet, urolig amning hvor jeg er i tvivl om jeg producerer nok mælk til ham...

Skal jeg vække ham og amme ham eller lade ham sove???

På forhånd tak for svar. 

Hvis ik han har spist siden kl. 12 ville jeg nok vække ham for at spise..

Anmeld

5. december 2011

Maja_4000

Ja , hvis han stadig sover uden at have spist siden kl. 12 , ville jeg også vække ..
Og så trænger han nok bare til at sove .. Caroline er snart 1 år Og hun sov fra 10.30-15.30 i vs og sover nu igen .. Hun plejer at sove 2 timer i løbet af dagen Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.