hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Jonas1989

Dav Dav!

Mig og min kæreste havde for ikke længe siden 7 års dag og fik vores første baby for 12 dage siden!

Tidligere var vi på kirkegården da hendes mor døde for 1 år siden i dag, så I aften skal det være en rolig og god aften så jeg har to ideer til hvad der ville være dejligt for hende.

1. Låne en film i blockbuster, købe noget mad , tage det med hjem og spise  så ville jeg putte hende, og spise noget mad sammen med hende og snakke.

2.Lave mad til hende i aften hvor hun kan bestemme hvad det skal være, putte hende i sofaen eller i sengen i mens vi kan spise noget chokolade og se hendes "julekalender" som vi/hun  følger med i.

jeg synes 2'erne lyder god men hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Mor til Mike

Jonas1989 skriver:

Dav Dav!

Mig og min kæreste havde for ikke længe siden 7 års dag og fik vores første baby for 12 dage siden!

Tidligere var vi på kirkegården da hendes mor døde for 1 år siden i dag, så I aften skal det være en rolig og god aften så jeg har to ideer til hvad der ville være dejligt for hende.

1. Låne en film i blockbuster, købe noget mad , tage det med hjem og spise  så ville jeg putte hende, og spise noget mad sammen med hende og snakke.

2.Lave mad til hende i aften hvor hun kan bestemme hvad det skal være, putte hende i sofaen eller i sengen i mens vi kan spise noget chokolade og se hendes "julekalender" som vi/hun  følger med i.

jeg synes 2'erne lyder god men hvad synes i?

Helt klart nummer 2

Anmeld

5. december 2011

TaAsJu

Helt klart nr 2. Fra en som ved hvor hårdt det er og miste sin mor.. En tur på kirkegården er det værste i mit liv og det er 6 1/2 år siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.